2011/04/29

Sandiwara dunia...

Hoho... Terkenang kata seseorang...
Aku tak ingat siapa...
Tapi aku akan cuba olah semula...
Mungkin tak ikut aturannya...

Dunia dah nak terbalik...
Cepat cepat la bertaubat...

Dunia dah nak terbalik...
Si jahat mengaku baik...
Si baik nampak jahat...

Dunia dah nak terbalik...
Bila berita benar dianggap palsu...
Bila berita palsu dipertahankan benar...

Dunia dah nak terbalik...
Bila si penyamun menjual si penyangak...
Bila si penipu menjual si temberang...

Dunia dah nak terbalik bila...
Bila bila bila dan bila...
Sekarang sudah pun terbalik...

NotaKarut: Hoho... Sekadar renungan...

16 ulasan :

intan suraya berkata...

dunia dah nk kiamat sbb tu sume da terbalik kot..:)

aisyah ahmad berkata...

dunia akhir zaman..macam tu la..
tunggu je lah bala dari ALLAH..

MiSzy DiaN berkata...

dunia akhir zaman daa.. huhu..
mudah2an kita tidak lupa pada yg satu..

♥suNa husNa♥ berkata...

fuh...setuju2

Mr iz berkata...

patut lah aku asyik pening pening je sekarang ni... rupanya... dunia dah nak terbalik.....

azi nur berkata...

fuhhh!!! berapi

Nasriq berkata...

Intan: Hoho... tanda kecil baru...

Nasriq berkata...

AA: mintak dijauhkan bala tu...

Nasriq berkata...

Mis Dian: harap2 gitu la... kita tak kan lupa...

Nasriq berkata...

Suna Husna: aku bangkang! mana boleh... huhu...

Nasriq berkata...

Mr Iz: cer tengok kaki tu berpijak dekat mana sekarang... atas lantai atau atas siling???

Nasriq berkata...

Azinur: gunung berapi tak meletup lagi tu...

zati embong berkata...

betul lah!

dunia mmg terbalik O.o

Nasriq berkata...

jat: abis la... lepas ni siling jadi lantai pulok... rapuh lak tu...

KUREKURE COMEL berkata...

kalau terbalik...kiamat gamaknye...
hhmm....agak menyampah tgk suasana skrg...dgn perangai manusia yg pelik2...

Nasriq berkata...

pelik tak pe... jangan perangai yang menyampahkan dah la...