2012/05/19

Hai...

Hai...

Selamat hari sabtu...
Hai Sabtu...






Demmmm! Otak aku tetiba rasa sunyi sepi gara gara tadi aku lupa sarapan...





Ok... aku datang pejabat lagi di hari cuti ni...
Dah... Jangan nak mengata aku RAJIN...
Ini pun terpaksa je ni... Dah dekat 2 minggu tak masuk pejabat...

Kalau ikut hati mau je buat kuih gulung beralas comforter disulami aircond yang lepas tu pening nak pikir bayar duit elektrik yang melambung tinggi... Eh? Apa ni? Luahan perasan ke apa ini?

Ok... Tergelincir dari landasan yang benar la pulak...

ORANG KATA... BUKAN AKU YANG KATA LA... ORANG KATA... ORANG YANG LAHIR BULAN MAY NI... ORANGNYA BIJAK PANDAI... SUNGGUH KAH BEGITU... PERNAHKAH ANDA JUMPA ORANG YANG LAHIR BULAN 5 NI BIJAK PANDAI???

Sila angguk kalau betul begitu...

Tersenyum...

Kalau korang geleng... Aku sunat korang sorang sorang...

NotaKarut: Badan sakit sakit... Urat sakit... Otot sakit... Otak pun sakit!!!

14 ulasan :

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

TK jangan ngarut sgt..p wat keje nuh..

neway..thank u bg tips interview tu..heheheee

HAdira Kifly berkata...

Ada yang pandai dengan rajin..tapi tak kurangnya yang pandai tapi malas...

Kepandaian setiap orang kan berbeza-beza...kelebihan masing-masing..kan ?
:)

NOOR FATIN berkata...

tk lahir bulan may? kehkeh

Bella Bell berkata...

ko lahir bulan 5 ke?

cik ungu berkata...

14hb mei aritu besdey aku.


jom kawen.

eh kau da kawen.

cehhhh

penjajah minda berkata...

menda yang aku selalu ingat pasal bulan mei, 13hb.tue je.hehe

aimi berkata...

yeke ke bijak??

ermmm..... =P

Titisan Hujan berkata...

slmt hri tua la TK oiiii

biela bell berkata...

sebenarnya org yg kata tu nak kata..tipu je..

syiela berkata...

walau aku lewat terjah tetap nak komen...

rehatlah TK.. nantu sambung karut lg (bila dah lega demam)

Cik tikah berkata...

selalu jumpa org yang pandai ni lahir bulan APRIL :)

Tinta Lana berkata...

Salam TK.. Ko punya besday bulan 5 gak ke? mcm Taliff?

Hurmm..adik lana..bulan 5..hermm..takda lak ciri2 org bijak pndai pada dia..yg ada, pandai bijak, hak3.

Beza ant tiap org, memg pada bulan kelahiran, tpi beza bijak pndai, takda kaitan ngan bulan. dengan usaha ya. buwehehe.

#apa suma sakit2? kronik da ni, bhahaha

Chuu Muqhlis berkata...

tudia.. capslock siap nak kabo besday bulan 5 ke?

zati embong berkata...

xpayah susah2,jat dah sunat da.haaaa