2012/05/20

Tragedi Berulang...




11 ulasan :

Titisan Hujan berkata...

hahahahaha...kasut tu da lama tak basuh la tuuuu

Leysa JL berkata...

hahaha..sy x fhm sbnarnya..lucu ne,lmbt pickup..

si robot comel berkata...

katak ada dalam kasut jadi terkejut ?

Chuu Muqhlis berkata...

bagus tol cara pnyampaian ko., walaupon aku x bape nk paham, tp buat reader berfikir utk kaitkan semua gmbar2 tu., err., betol ke ape yg aku smpaikn ni...?

bunga_rose berkata...

ada katak dalam kasut, pastu ko terkejut.. ada kuarga dedekat ko, so ko pun malu sebab terjerit.. awwww, takut..takut

haahahah... sekian pemahaman aku

syiela berkata...

kreatif cara penyampaian ko.. namum akak tetap faham dik.. cepat gi basuh kasuT... nanti dia tak dtg dah

HAdira Kifly berkata...

1. ada katak dalam kasut tanpa sedar.
2. Kamu ketakutan dan membuatkan kamu pengsan atau kemalangan.
3. kamu dimasukkan ke dalam hospital atau kamu pergi ke klinik berdekatan.
4. keluarga kamu melawat kamu @ menjaga kamu sehingga kamu baik dari trauma yang menimpa.

kih kih kih.. sama macam adik Dira..takut dengan katak.. hehehehe

dill berkata...

hahaah!

hadoi

dill.

Fida Ghazi berkata...

katak tu hancur mcm yg dulu ke cabi?

kesian ..mati teseksa.

MamaEma berkata...

matilah katak tu

zati embong berkata...

jat rasa dlm kasut 2 sama macam tempat tnggal dia.2yg dia suka 2.hahahaha