2012/05/21

Mitos Kesan Menjilat Setem...

Hai...

Ada orang berkata kata...
Kata yang tak masuk akal...
Tapi kalau di fikir fikir balik...
Mungkin ada kebenarannya jugak...

Walaupun itu satu mitos...

Kesan menjilat setem boleh mengakibatkan berat badan turun sebanyak 4kg!

NotaKarut: Hari ni kepala banyak pusing...

19 ulasan :

bunga_rose berkata...

tak penah dengar ponn.. ko ni mmg mengarut tau

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

macam dongeng aje

Ninaaa berkata...

haaaa sumpah? aku kena start tulis surat ni!

iema ackles berkata...

sumpah tipu je ni
ciss...

lieynanilaz berkata...

biar betik...haha

MamaEma berkata...

yg tahu boleh dtgkan penyakit jer

mr.dinie berkata...

kena jilat banyak2 ni..hahaha

sis92 berkata...

ni tak penah dgr..tp ni ada 1 ksh bnr kt luar negara org tu keje jilat sampul surat, lidah dia ada telur lipas..serius, pastu kena bedah kasi buang telur tuh..tlor tu ada kat gam kt smpul surat tu..

cinta siswi berkata...

hahaha. kalau la betol.. dah lame siswi buat.. maunye skrg nie tggl 20kg ja..hahaha

mohdhazlan Dreadlock berkata...

err .huhu ..selalu gak dulu jilat stem

cik pha berkata...

algkh indahnyaaa klau betul 4 kg hahaha

Tinta Lana berkata...

Salam..

ni dah bukan mitos..lagenda zaman dahulukala sangat dah..walaupn dahulakala tu tak pakai setem,hak3

Cik TeN10 berkata...

tp kalau tak jilat setem pn kurus jugak camne ni ? hahahh :D

HAdira Kifly berkata...

rasa macam kuno sangat je fikir sampai macam tu sekali.. hehehehe

btw, apa yang buat orang fikir sampai macam tu sekali yerk ?

eyqa amin berkata...

errr???? auta laa...tak baik tok kesihatan taw~~~~~~

si robot comel berkata...

eh ye ke? haha

dill berkata...

oh! tah berape ratus setem dah saye jilat, tak turun2 pun berat badan. adeh

dill.

khaifaiz berkata...

ptt la org kerja kt pos malaysia tu kebanyakannya kurus2...

ctk berkata...

ramai la org duk menjilat setem lau betol :P