2012/05/15

Makanan Eksotik : Belangkas...



Makanan Eksotik : Belangkas masak Asam Pedas...
Lokasi : Kota Tinggi...
Komen :  Sangat sedap ok... Telur dia tu rasa kenyal kenyal je... Sangat sedap... Lepas makan badan jadi panas je...

NotaKarut: Baru sampai dari Johor Bahru ni... Perjalanan dari JB ke USJ mengambil masa dua jam setengah sahaja... Patut la aku perasan kenapa kereta depan aku asyik memberi laluan je... Dan aku rasa macam highway tu aku yang punya... Laju? Eh... Tak la... Cuma meter tu dah tak boleh nak gerak lagi dah... Pedal pun dah cecah lantai... Tetiba risau kot kot ada ekor yang ikut nanti... 

P/S: Esok ke KK... Aduyai...

11 ulasan :

eyqa amin berkata...

kk again? whoaaaaa~~~~~~~~

mai p tawau laa. haha xD

Tukang Karut berkata...

@eyqa amin dah pi tawau dah dulu... siap pergi semporna, lahad datu, sahabat dan pulau sipadan...

Chuu Muqhlis berkata...

belangkas ke tu? cm pari ek?

cucu umie berkata...

untunglah berjln shje... huuu

HAdira Kifly berkata...

Abah kata, makanan dua alam tak boleh makan. Jadi, seumur hidup, kami sekeluarga di'haramkan' dari makan belangkas yang termasuk dalam kategori dua alam...

betul ke sedap ? hehehe , tetiba teringin nak rasa... huhu

Muttallif berkata...

Wow...TK, aku tak pernah makan telur belangkas...rasa lemak manis eh?

iema ackles berkata...

cuti2 melaysia la dulu

MamaEma berkata...

eiii..kalau ada dpn mata..tak makanlah jawabnya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

uiks mcm sedap itu belangkas..x penah makan..rs cam ketam ke?


laju gilerr ngko bawakk..kena saman tau nnt

NOOR FATIN berkata...

errk xpenah makan belangkass

khaifaiz berkata...

mak oiii 2 jam setengah... laju tu