2012/05/30

Tips Mendapatkan Muka LIcin Bak Sutera...

Iklan Mendapatkan Muka Licin bak sutera...

Cucu: Nenek... Apakah rahsia nenek berkulit licin seperti sutera?

Nenek: Owh... Tiada apa yang rahsianya cu...

Cucu: Tapi... Muka nenek sangat putih, gebu dan licin berseri seri tanpa jerawat dan jeragat... 

Nenek: Owh... Janganlah puji nenek begitu... Nenek tau nenek dah tua bangka banyak yang dah berkedut... Banyak yang dah lanjut pun...

Cucu: Jangan lah begitu nenek... Bagitaulah rahsia nenek...

Nenek: Senang je cu... Bangun pagi tu... Cu ambil limau... Perah limau tu... Lepas tu cucu ambil lagi madu... Lepas tu Cu ambil pula susu kambing... Ok... Semua tu Cu simpan... Tak guna pun... Apa yang penting Cu ambil kertas pasir... Gosok dengan kertas pasir tang mana yang ada jerawat dan jeragat tu... Nenek berani kerat jari confirm hilang jerawat tu... Lepas semingguan diamalkan, nenek jamin, bukan nak kata sutera, lebih licin dari kulit telur... PERCAYALAHHH....

Sumber Ilham: Iklan Radio Hot.FM

NotaKarut: Hari ni dalam hati ada senang kerana En Bos tiada untuk mengacau daku... hohohoho...

26 ulasan :

ch000tz axoera ヅ berkata...

kalau nak tahu tanya lah kak rosmah heheh

NOOR FATIN berkata...

pehhhhhhhh hahha nak tryy la. konfirm selembut sutera, kahkah

HAdira Kifly berkata...

Hahaha ! Bukan setakat jerawat dan jeragat boleh hilang kalau macam tu, parut di muka pun boleh hilang tu.. hehehe

Lizzie Yasmin berkata...

owh rahsia nenek, KERTAS PASIR hahaha.

Sama lar, aman jap BOSS tak der 2 minggu.

Chuu Muqhlis berkata...

ingt muke aku ni kayu nk pakai kertas pasir bagai., hahahaha

Tukang Karut berkata...

@ch000tz axoera ヅ owh... itu bahaya... takut kena bom nanti...

Tukang Karut berkata...

@NOOR FATIN lupa nak bagitau... TAK ADA JAMINAN!

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly tu kira bagus la tu... tak perlu nak bazirkan duit pi facial bagai...

Tukang Karut berkata...

@Lizzie Yasmin kata nak muka macam anjelina jolie kan... ce la try... mana tau bekesan...

Tukang Karut berkata...

@Chuu Muqhlis kalau bukan muka kayu mesti muka chu muka tembok kan!

Juliet_iRa~" berkata...

hahha masuk hospital kot lepas tu sbb berdarah2 ;p..terus buat plastic surgery :)

ehhh xbest ke bkt tinggi?haha ms tu mood xbaik kot tu jd xbest..ahha..alaa kalau nak jalan2 gtu ok la..cpe suka pemandangan cantik la y rs best ;p

mr.dinie berkata...

hahahha..bole gak tu..gosok smpai tertanggal kulit..XD

biela bell berkata...

erkk..org putus cinta sila guna cara ini!! haha

aimi berkata...

meh cucu nk cube kt muke t.k =P

Rain berkata...

kulit licin, tapi makin menipis haha.

Chuu Muqhlis berkata...

hampeh tk! muke tembok manyak untung wakaka

Tukang Karut berkata...

@Juliet_iRa~" isk... tak baik tau menukar ciptaan Allah...

Tukang Karut berkata...

@mr.dinie errr... itu aku tak suruh ek...

Tukang Karut berkata...

@biela bell nampak sangat kau pernah buat kan kan kan,,,

Tukang Karut berkata...

@aimi muka ai licin ye... sekian... harap maklum!

Tukang Karut berkata...

@Rain tak pa... nak kulit tebal pi la tebalkan muka dengan buat muka tak malu...

Tukang Karut berkata...

@Chuu Muqhlis muka tembok talak lakuu oooooooo...

Lea Isnawi berkata...

nasib baik muka dh licin
xyah nak amalkan petua ni
ahaks

Cik tikah berkata...

ganasnya tips. hihihi..

ctk berkata...

gilow ko...ahahaha

MamaEma berkata...

siapa nak sangat..cubalah..hehe