2012/05/31

Mitos Imaginasi Lelaki...

Hai...

Ada mitos mengatakan, 

"Lelaki dengan imaginasi seksual yang tinggi, panjang umur"

Apakah benar?

NotaKarut: Mitos oooo mitos...

18 ulasan :

Chuu Muqhlis berkata...

ade prove x lalala

aimi berkata...

eeee pe nie??? :P

Cik tikah berkata...

erm.. 1st time dgr ni. karot karot. haha

Lea Isnawi berkata...

ko rasa?

aku pompuan, xleh nak uji

Juliet_iRa~" berkata...

bukan lelaki so xleh jwb..haha ;p

CintaKhadijah berkata...

ahh.. mengarot. tau2 je..bahahha..

faridah nazurah berkata...

errr iye ke?

ctk berkata...

ko selalu bg mitos xbetoi...haha
alsn nk berimaginasi ler tu :P

biela bell berkata...

Kalau dah ajal..tak guna mitos2 nie dah..

Lizzie Yasmin berkata...

Maknanya? hahaha

Tinta Lana berkata...

Salam..

wahahaha,aku suka baca komen biela bell,hak3

ni..karut mana plak ko kutip neyh. aku tgk, salu yg imaginasi seksual tinggi, masuk penjara jep, miahaha.

Tak2,ehehe, seksual tak smstinya tut tut tut kan.. luas pengertiannya..depends la, kalau yg bekuarga, dgn imaginasi tinggi,fizikal n rohani sihat, kuarga bhagia..insyaAllah,pnjg la umur..

apa aku cakap ni,wahahaha

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

errrr...kalau ikut kajian saintifik..ye kott..huhuu

SHaP berkata...

terfollow sini,,, follow balik ya,,,hehe

NOOR FATIN berkata...

lelakiii je kena bagi pendapat, kalau pmpuan nak bagi pendapat apa ye?

hahaha :P

ch000tz axoera ヅ berkata...

ada bukti ke heheheheh

MamaEma berkata...

entah..

si robot comel berkata...

mitos semata-mata.lalala

sis92 berkata...

haha ini semua ujian personaliti je..
semua kalau fikir sendiri secara logik pon kita boleh cipta mitos sendiri wahaha..