2012/05/16

Ini Tidak Adil Bagi Ku...

Hai...

Selamat hari guru bagi guru...
16 May setiap tahun...

Selamat hari Ibu bagi bagi semua Ibu @ Mak @ Bonda @ Mama @ Mami @ Mum @ Ummi atau apa apa sahajalah...
8 May setiap tahun...

Selamat hari Jururawat...
12 May setiap tahun...

Selamat hari perkerja...
Setiap 1 May...

ada hari apa lagi?
Hari Hari?
Hari hari tu jual pakaian la!

Ni bila nak sambut hari jurutera lak ni???
Tanpa jurutera bangunan sekolah tu tak tegak tau... Mungkin condong 45 darjah!
Iri hati ni...

Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil untuk engkau bertanya
Jika tiada hari jurutera tak apa kah
Tidak adil tidak adil baginya

ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil untuk engkau bertanya
Jika aku mahukan itu juga
Hari jurutera milikku

12 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Salam uncle TK! Hahahaha, tak pasal2 kena pnggil uncle kan,hak3.

Lar..siannya. Dengan ini..saya ingin mengucapkan, SELAMAT HARI JURUTERA..walaupun takda hari yg spesel tuk anda..saya tetap mengenang jasa anda..walaupun..saya pun tak bpa pasti apa jasa anda,hak3.

Hebat gak aku kalau mengarut ni,kalah tuan blog,hahaha

#makasih singgah tadi! >_<

Titisan Hujan berkata...

selamat hari jurutera TK!!!!

Ruzzezanie berkata...

nasib baik ada hari perhutanan. takdelah rasa jeles. kuikui..

opsss! jangan iri hati yep. selamat hari jurutera setiap hari buat kamoo. kuikui

Ruzzezanie berkata...

nasib baik ada hari perhutanan. takdelah rasa jeles. kuikui..

opsss! jangan iri hati yep. selamat hari jurutera setiap hari buat kamoo. kuikui

HAdira Kifly berkata...

hehe.. Untung lah bagiku kerana masih ada lagi yang sudi menyambut Hari Lahirku.. hehehehehe

Selamat Hari Jurutera ye, TK. :)

Muttallif berkata...

Hahaha...kesian kita yang bernama Jurutera :).

Kalau tak ada Jurutera, Jambatan pun tidak akan terbina. Mungkin Kereta pun tidak akan wujud.

Tapi, Jurutera Juga adalah Cikgu. Jadi, aku anggap Hari "Juru"-rawat adalah hari "Juru"-tera :P

khaifaiz berkata...

selamat hari jurutera

bunga_rose berkata...

hahahaha..kesiann....

setiausaha pun ada org sayang sebab ada Minggu Setiausaha tau

ok sila buat kertas cadangan kihkih

syiela berkata...

hehhehe kesian kita serupa

mana ada hari akauntan???? kalau saya takde mesti duit dah habis di laburkan entah ke mana2.. hehhehehe kertas cadangan jom :)

Fida Ghazi berkata...

kang Kerani nak jugak.
Penoreh Getah nak jugak
Pesawah nak jugak..
Doktor nak jugak..

udah..asik nyambutttt je ler..

Kan dah ade Hari Pekerja.. kita sumer pekerja.. lain la kalo bos bisness sendirik..

Selamat Hari Khamis En. Cabi yang semakin cabi bon-bon!

NOOR FATIN berkata...

kehkehkeh mohon tabahhh! nanti ada la sapa2 buat satu hari untuk haru jurutera :P

dill berkata...

baeklah.

selamat hari jurutera.

dill.