2012/05/16

Kacang Pool




Lokasi : Gerai Kacang Pool Haji...
Medan Gerai Larkin...
Menu wajib dicuba : Kacang Pool... Bersama ABC Special... Dan Tauhu bakar... Dan Otak Otak...
Komen: Sangat sedap ok... Kalau orang Singapore pun boleh turun nak makan benda ni, tak kan la orang Malaysia tak nak cuba kot...

NotaKarut: Persoalan kenapa seluar menjadi kecut terjawab sudah!!! Hik Hik Hik...

21 ulasan :

Lizzie Yasmin berkata...

Kacang Pool Haji nie dulu ada dkt damansara , tapi dah tutup. Tak sempat aku merasa.

Lea Isnawi berkata...

wahhhh nampak sedap

kempunan ABC pulak

khaifaiz berkata...

ni yang kena cuba kalu turun kat larkin ni

bunga_rose berkata...

Kacang pool tu ape?

aans plankton berkata...

kacang pool?ape tu?

lieynanilaz berkata...

ABC tu menggoda!!...haha.

sis92 berkata...

seriussss

gua telan air liur -,-

Tukang Karut berkata...

@Lizzie Yasmin kalau cam tu kena la turun larkin kalau nak merasa...

Tukang Karut berkata...

@Lea Isnawi bukan takat nampak sedap je tau... nasib baik mangkuk tu keras... kalau tak lama dah aku kunya sekali...

Tukang Karut berkata...

@khaifaiz hang dah jumpa tunang hang hilang dah lapar... confirm...

Tukang Karut berkata...

@bunga_rose kacang pool tu makanan...

Tukang Karut berkata...

@aans plankton nampak tak ada kuah dalam mangkuk tu... roti tu dimakan sekali dengan kuah dalam tu... sedap ok...

Tukang Karut berkata...

@lieynanilaz aku dah tergoda dah!

Tukang Karut berkata...

@sis92 alamak.... ini serius!

syiela berkata...

adeh tergoda i

Scya Lollita berkata...

sudi belanja aku dak? haha

c'axoera ヅ berkata...

daaaamn mcm lazat ajer

NOOR FATIN berkata...

sedapnyaaa!!! tergugatt tauu! hehehe

kenapa dgn seluar tu??

lieynanilaz berkata...

bro....kereta kat workshop lagi...huwahuwa..entah bila nak siap..geram gak ni..sori yerr.

mr.dinie berkata...

mcm sedap je dlm gambar ni..hmm

dill berkata...

semua yang ko makan nampak sgt sedap. hadoi

dill.