2012/05/22

Lelaki Berkulit Gelap Lebih Seksi...


NotaKarut: Oh men... Patut la ramai awek cun yang senyum senyum dengan aku hari ni...

16 ulasan :

dill berkata...

patut la abam ai nampak gagah. hahaha!!!

dill.

delarocha berkata...

setuju ! :-)

onie berkata...

aba kulit hitam, oh anee :D

zati embong berkata...

aduh.rasa nk hantuk2 je kepala ni.haha

blog-tips-kurus berkata...

kamu rabun jauh & dekat kan...?? hoho!

HAdira Kifly berkata...

Oh, not my taste ! kih kih kih !

Rain berkata...

buat kali pertamanya aku sokong dan setuju dengan entri ko TK. eh entri ke artikel tu sebenarnya?



kulit cerah jambu ah!

aimi berkata...

seyes tpu......

walaupun

aku pon suke yg gelap....

tapi aq suke yg gelap dari kedah =)

syiela berkata...

sebab tu cik abm i sentiasa nampak seksi selalu.. hahahha

lieynanilaz berkata...

kulit gelap nampak manis..hehe.

MamaEma berkata...

yea lah tu..

Ym.Bundle berkata...

baru azam nak simpan rambut cam drogba + gelap..memang seksi..haha

bunga_rose berkata...

erk!!! prefer kulit putih...

sekian,

ahahaha

Lea Isnawi berkata...

aku tak tgk warna kulit
janji hati mau baikkk

ctk berkata...

lelaki kulit gelap kurang peminat, so kurang risiko dirampas orang :D



*pkwe ct kulit gelap...lalalala..

NOOR FATIN berkata...

hahahahha adoii XD