2011/02/21

Bizi... Bizi... Bizi...

Bizi...Bizi...Bizi...
Meetingthon dari 21 sampai 28 Februari 2011... pagi petang pagi petang... Nonstop...
Adei... Penat otak ni... ni yang tak boleh nak mengarut sangat ni...

Dah macam mengalahkan PM pulak... PM pun tak sibuk macam ni...
Lepas ni boleh la ganti tempat makcik Mah...

Hutang2 dunia semua dah pun langsai dah... Lepas ni jangan ada yang berbunyi lagi yea Bunga dan Fida...

Cuma fida... Baju Tshirt tu tak dapat la... Masa kat pasar Serikin tu, kualiti baju tu tak menggairah aku la...

Notakaki: entry alasan jika aku tak dapat terjah balik blog korang yang comey lote tu... sekian, harap maklum...

11 ulasan :

zati embong berkata...

tidur malam mimpi meeting cmni O.o

Nasriq berkata...

tu la... sampai bawak dalam mimpi...

Fida Ghazi berkata...

saya amik batik yang biru..nak buat baju kebaya macam pamugari mas! fiwit..fiwit!!

tengkiup!!!

miting konon... mulut laju je ngunyah.. aku nampak la..aku skodeng kat pintu kaca ni!

KUREKURE COMEL berkata...

perhhh....busy ye...hehehe..
ok...ok...pham..

Eda berkata...

bz..bz..bz...eh, tak tak..saya tak bz pon..esok baru bz..hehe

Nasriq berkata...

Bz la tu fida... bz ngunyah... muhahaha... sok order makanan sedap2 ckit... nanti boleh dapat upah susu...

Nasriq berkata...

Tak faham pun kena buat2 faham jugak mina!

Nasriq berkata...

Tak bz yea... malam ni ai buat solat hajat bagi eda bz sesangat...

Mr iz berkata...

biasalah tu...bulan nak penuh kot ...pasal tu bz...he he...ke buat buat bz....he he....

LiErOSe~QiEmi berkata...

kek tak sempat nak rase.. sebab keciwa... order coklat dapat blueberry.. ketahuilah.. aku tak suke masam2!!!! huwaaaaa.. mintak gak dgn en kk nak kek cokolat.. ini cokolat celup..celup celup!!!

btw, time kaceh.. dapat makanan free huhuhu.. sat gi potong bagi wing ni rase.. dapat byk sket pahala kat ko kan.. hihihi

Nasriq berkata...

bunga...bukan ada 2 kek ke? kan satu tu kek coklat...satu lagi blueberry?