2011/02/26

Hajat Di Hati...

Hajat di hati nak kempiskan perut...
Hajat di hati jua nak trim pipi yang cabi ni...

Dah berhajat kena la berusaha kan...kan...kan...
Kan usaha itu tangga kejayaan...

Malam tadi pasang niat...
Niat di hati nak jogging keliling taman...
Nak membakar lemak2 yang bergelimpangan...

Tapi niat hanya tinggal niat...
Katil lebih memerlukan aku ni...

Penat la nak panjat tangga menuju kejayaan...
Ada tak lif nak menuju kejayaan...

18 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

ada.. naik lif tekan sendiri... kemdian anda akan berjaya mentepukan lemak di perut, di pipi, di punggong dan di pinggang.. anda akan kelihatan seksisss sekali bila bersanding di atas pelamin nanti. orang yang menepung tawar juga akan mengambil kesempatan mencubit pipi anda yang gebu itu!!! cubit di pipi tak apa lagi.. kalo ada yg cubit di punggong? harussss isteri ada cemburu di hari sanding!!

renong-renongkan..dan jangan termenong!!!

Nasriq berkata...

huh...berbisa sekali komen puan fida ni...


yea la.. yea... nak basuh kereta sendiri la ni... nak touchup cantik2... keluarkna peluh, bakar sikit lemak...


yea la...yea la...(sila baca nada shin chan)

zati embong berkata...

wakaka niat banyak betul!xleh blah lak 2.

xsusah,exercise masa kerja je.ajak bOs g site,panjat slope2 yg da failure 2.naik atas,pas2 trun bawah,pas2 naik atas lg,agak2 penat,gelongsor je time nk turun.hahaha

Nasriq berkata...

erm...tak boleh2... kalau ajak bos dia bukan ajak pergi panjat bukit, dia ajak makan seafood jea nanti...

zati embong berkata...

bos2 nih memang suka makan la eh?report bos!!

nasriq,jkr ke?jabatan ke kementerian?

Nasriq berkata...

jkr...cawangan cerun...

jangan report ek...nanti dah tak boleh nak makan sedap2...muahahahah...

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha....xpe2...time duk kat pelamin nnti...sila tahan napas...nmpk kuwus ckit...kihkihkih....



kalau lepas napas...perhhhhh...
gerun2....hahaha

zati embong berkata...

jkr cawangan cerun?KL lah eh? ayah jat JKR gak O.o

Nasriq berkata...

Huh! Mina ni, tak membantu la... mina support la pergi london weight management...

Nasriq berkata...

Yo la jat... ibu pejabat jkr malaysia, kuala lumpur darul jem...

Eda berkata...

wow...ada hati nak gi london weigth tuu...kalau xde 6K dlm tgn jangan harap la nak wt treatment kat sane..huhu

Nasriq berkata...

haha... ada niat jea...

tapi bab nak membayar tu, harap2 dapat la ehsan mana untuk "menyapport" diriku ini...

Yutaka Mushimura berkata...

kalu tak silap aku...ar...ishh...sila rujuk di sini untuk jawapan selanjutnyer...

nak tahu apa yang lanjutnyerr....

Jawapan Adalah Di Sini

intan suraya berkata...

meh tolong intan jaga arfan.. konpem blh turun kn berat bdn.. tp psl pipi tuh xleh nak tolong dh.. well,kite kn geng cabi club..hehe

♥suNa husNa♥ berkata...

samela kite naaa.....
:)

Nasriq berkata...

tak ada jalan ke nak trim pipi yang cabi ni intan?

takkan nak gosok dengan kertas pasir la kan...

Nasriq berkata...

suna husna: sama tapi tak serupa, kalau serupa tetap berbeza... kalau berbeza tak semestinya berlainan...


haihhh...apa la yang aku mnegarut malam2 buta ni...

Nasriq berkata...

Mr jepun: gemuk itu bukan tanda kekayaan...tapi tanda penyakit nak datang... insaf sekejab...huhuhu