2011/02/24

Senyum Dalam Tangisan...

Hari ni hari Khamis...
Maknanya hari ni bertarikh 24 Februari 2011...

Apa yang ada pada hari ni?
Nak tunggu malam, lambat lagi...
Lagi pun buat apa nak tunggu malam ni, lainlah kalau dah kahwin, boleh bunuh setan banyak2...

Pagi-pagi lagi dah tengok ramai orang beratur...
Ada makna tu... Kalau orang beratur panjang ni...
Tersenyum sendiri... Ada makna ni...

Konon nak mengadu nasib dengan Tok Rimau...
semua berhajat nak cucuk buntut Tok Rimau...

Dekat sini memang best... Sangat best...
Bila sampai 24 haribulan jea, dah boleh mengadu dengan Tok Rimau dah...
Pi sat cucuk bontot rimau... cucuk2 lagi...
Tekan2 ckit, dah boleh dapat duit dah...

yeahhhaaa... hari ni gaji...
baru jea nak senyum lebaq2, tetiba pulak terbelek roadtax motor, awal bulan ni mati, roadtax kereta akhir bulan mati...

Haihhhh... senyum dalam tangisan betul la...
spoil mood senyum gembira pagi2 buta...

14 ulasan :

zati embong berkata...

aloh bab bnda2 nk kena sambung yg rasa malas.ari 2 suka2 je jat lmbat smbung roadtax kete O.o xreti cane nk buat,1st time nk kena bt sendri katakan.

KUREKURE COMEL berkata...

blanje2...nk mcd...hehehehe...

nape mina tak kena bayar ye?
hahahaha...ooppsss...ada org bayarkan...selamat duit...

Eda berkata...

haha..merasa la nnt tahap mengikis semua duit2 dalam tabung ayam..

takpe, ai bantu dgn klik2 nuffnang u..;-)

Fida Ghazi berkata...

tak canggih la cocok2 bontot rimau..

aku ni guna jari je.. gi usik2 rimau jugak.. tapi rimaubengtuyu!! tau2 duit dalam ekaun dah kurang.. dan bontot sendiri pon tak gerak ke mana..atas kusi je..

canggih kan..kan..kan..??

Yutaka Mushimura berkata...

aku lak..takder ati nak mengadu domba dengan tok rimau...aigooo....

bad.

intan suraya berkata...

hik3.. cuba try wat derk je ngn roadtax tu sume.. kalo x jumpe polis xde hal lah..haha

norh berkata...

dapat gaji, sempat pegang kejap ja..pastu bagi duit tu kat orang lain..

Nasriq berkata...

Jat: senang je kalau tak nak sambung ni, kita naik kura2 berkaki 2 jea... FOC...

Nasriq berkata...

Mina: nak mcD jea? huh... tak ada citarasa tinggi langsung...


lain la kalau belanja lempeng ke... ubi rebus ke... baru la ada class...

Nasriq berkata...

Eda: sila klik enam ratus sembilan doploh ratus kali yea...



ni bukan takat korek tabung ayam jea ni, tabung katak, tabung ular, semua kena korek ni...

nak balik motong gotah la... gotah mahal sekarang oooo...

Nasriq berkata...

Fida: ingat u jea yang canggih manggih ke... tadi pun dalam bilik mesyuarat i sempat bukak chimbeeklik bayar hutang hutang yang keliling pinggang yang buncit ini...

Nasriq berkata...

Mr jepun berminat nak mengadu domba dekat minah yang comel lote je...

Nasriq berkata...

Intan: buat derk je tu boleh.... tapi...tapi kalau kena saman, intan tolong bayarkan ek... boleh kan?

Nasriq berkata...

Norh; tak sempat pegang pun...tau2 dah abis jea...


isk...isk...isk...nangis teresak2 ni...