2011/02/24

Hantu!!!

Perut: "wei otak, aku lapo la...
Otak: "ekau ni, tak habis2 lapar, agak ek ekau ni ado berlubang kek mano2 ko?"

Perut :"Agak2 la bagi ayat tu otak, aku mogok kang, siapa susah? kau jugak kan...kan...kan???
otak : "iyo la... den tau la, dah ompek hari kau tak raso nasi kan... Balik2 makan kuih, ngunyah buah...makan kuih, ngunyah buah... tu pun free sobab ado meting... eden yang ponek kojo, ekau lak yang sodap...

Perut: " ha! tau xpe...

Perut: "otak, otak, aku rasa la kan, aku teringin la nak makan sate kajang la...yummmy tu kalau dapat sate arnab si mina...."
Otak: "Bukan ekau je... den pun dah meleleh air liur den ni... Goram pulak den nengok kan arnab si mina tu, buek sate sodap gak tu...


Situasi di luar kedai sate kajang cawangan taman melati:

Mata terperasan sesuatu yang menarik perhatian di kaki lima diluar kedai... tapi bukan punggung awek yang lentik bergetah terangkat tau....

Mata: "wah... cd penyangak cerita hantu kak limah balik rumah dah keluar la..."
Otak: "ha... iyo ko... boleh la boli kang... kito masuk dulu amik oder sate dulu ek mata..."

Semasa di depan kaunter pertanyaan... eh... kaunter nak oder sate la...

MULUT: " KAK, SAYA NAK HANTU KAK LIMAH SATU!!!"

Akak dekat kaunter tu pun tengok semacam jea...

Mata: " eh... otak, kenapa akak ni tengok kita semacam jea..."
Otak: "erk... den raso den salah bagi arahan dekat mulut la!!!"

malu...malu.... malunya.... mana nak letak muka yang cabi mabi ni...

20 ulasan :

zati embong berkata...

kak,bagi sy 10 batang hantu kak limah please!

Eda berkata...

hahhahahah...gelak guling2 sambil tekan perut..

jadi zombie la kamu malam ni mkn sate haantu kak limah...

Nasriq berkata...

Jat: hantu kak limah siap, dah hantar ke terus ke rumah jat... malam ni kana malam jumaat keliwon... bagi jat peneman tidur yea...

Nasriq berkata...

Eda: erkkkk... opppsss... sedap jugak sate kak limah ni... hingga menjilat siku...

intan suraya berkata...

hak3.. cam ane eh rasanya sate hantu mak limah?? intan nk try gak ah..hahah

plankton berkata...

ahaha..tu menu baru erk?

Nasriq berkata...

Ni baru punya menu ni... terhangat di pasaran bursa malaysia.....

Nasriq berkata...

Ni la masalahnya bila mulut lebih cepat dari otak...

plankton berkata...

ahaha..psal mulut banyak exercise neyh..sbb tuh die berfungsi dgn lbh cekap..:P

Nasriq berkata...

adei...pedih kenyataan plankton tu...

Fida Ghazi berkata...

dah jemu makan makanan..hantu pon nak kunyah.. dasarrr!

plankton berkata...

ahaha..appetite mahu besar sentiasa

LiErOSe~QiEmi berkata...

hahaahahah... mengoms!!!! cam tuan dia hikhik.. eh terkutuk lagi.. sowi..sowiii...

Nasriq berkata...

eh...hantu kak limah yang lawa putih melepak tu sapa yang tak mau kunyah...gigit2 pun sedap fida....

Nasriq berkata...

plankton: see my tummy la... besar ma... tu yang selera pun besar...

Nasriq berkata...

bunga: aku doakan anak ko terkenan dengan kecabian dan kebuncitan aku ni...


amin... semua... amin...

KUREKURE COMEL berkata...

huwaaaa...sekeh kang...mak limah mina dah takde...saje je tau...


pujuk cepat!!!..sob sob sob....


tak mau kawan dah...hehehehe...

Nasriq berkata...

errrr... mina, entry ni ditulis sebelum mina tulis pasal kematian mak limah.... sorry... tu yang tak nak komen entry mina semalam...huhu...

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe...gurau je la...
mina ok dah...mina beli baru...


nnti mina tunjuk ye...hehehe...



mood:happy~~

Nasriq berkata...

wuaaaa...mood happy yea mina... memang mood orang perempuan ni susah nak duga la...