2011/02/22

Rindu Serindu Rindunya...

Tolong la aku...
Sesungguhnya aku sangat merindui dia...
Walaupun disaat aku sedang mengalami kesibukan hal-hal dunia...
Waima sedang berfikir menguruskan hal-hal negara...

Rindu...
Rindu serindu rindunya...

Sehari tak ku lihat dia, rasanya macam tak lengkap hidup ini...
Macam orang makan kari kepala ikan tapi tak ada rasa karinya...
Serupa macam orang tengah meneran berak, tapi tak lepas2, sembelit rupanya...

Rindu...
Rindu serindu rindunya...

Sehari tak melihat dia, rasanya macam senyum dengan gigi kekuningan, tak berseri...
Sehari tak melihat dia, rasanya minum madu rasa cuka...

Gila la... Aku dah gila dah sekarang... Dah mabuk dah...
Gila angau... Mabuk laut ketagihan...
Dah ketagih... Tak tengok sehari... rasa nak lempang laju2 mamak kedai...

Blog... Gila la... Aku dah ketagih dah dengan blog... Sehari tak tengok blog... Tak senang aku nak baring golek2...
Ada tak sesiapa jual ubat ketagihan ni...
Rasanya tak menjenguk kawan2 alam maya boleh jadi gila isim sekejab...



nota kaki: tajuk tak boleh blah!!! sila kritik tajuk itu sekarang...

10 ulasan :

zati embong berkata...

da tahu da!mesti blog punya!haha

tikar sarawak mana?

Nasriq berkata...

tikar... ada... ada... next month... nak berapa kati???

KUREKURE COMEL berkata...

sengal ehhh......bkn dh lama berblog...cm kompius lak mina...
hehehe....


kalo rindu...on je blog tu...
smpai muak...sure ok...kihkihkih

Nasriq berkata...

entry tercabut wayar cam ni la... sengal nak mampus...

Fida Ghazi berkata...

mina.. si cabi ni kan..memula beblog dulu..senyap2..tanak orang tau pon dia ade blog... skaranggg..hambekkkk! kemaruk je!

Nasriq berkata...

haha...dulu suka baca jea la fida... bukan menulis dan mengarut...


sekarang ni jea dah kemaruk... dasar plastik betul!!!

Eda berkata...

erkk...tajuk...erkk...huhu

burpp..kenyang nya makan malam ngan sambal udang yg sodap...ahaha..takde kaitan langsung..;-)

Nasriq berkata...

huh!!! u ni buat ai rasa lapo jea....

Eda berkata...

hahhahaha..saje buat u dengki..;P

Nasriq berkata...

huh!!! memang kedengki betul...tau la malam2 orang tak makan... ni yang kebuloq ni...