2011/06/22

1st Time Ni...

Alang alang mandi, biar sampai basah...
Biarkan alang je yang mandi, yang along, angah achik, atam semua jangan mandi...
Alang alang menyeluk pekasam bair sampai ke pangkal lengan...
Biarkan alang jea yang buat... Biar tangan dia je yang busuk bau pekasam... Hik hik hik...

Tukang karut kata "alang alang kantoi, biar semua kantoi..."
Hik hik hik...

1st time???
Apa yang 1 st time la k ni...

Nak review blog orang...
Konon konon la nak promosi...

giraffe.

Err... Nak mula tang mana ha?
Ala... Korang pergi jenguk dulu la...
Lepas tu komen kat sini...
Mana yang komen yang elok dan baik2 kita buang...
Mana komen yang tak sedap dibaca kita simpan dan siar untuk perbaiki lagi...

NotaKarut: Jenguk2 la yea... Aku dalam belon masa ni... Autopublish la cam biasa... Nak melawat kuching aku yang tengah sakit nak mengawan... Eh... sakit nak bersalin... Adoi... susah tul la maa tak waras ni...

19 ulasan :

Apeach Blogspot berkata...

Erk..haba??abah??dua2 pun best..:D

deeya berkata...

owh ! belog giraffe eh ?? rebiu dah .. tuan belog itu cantek . okey dah ! hahakz !

Ady berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NOOR FATIN berkata...

hahaa. comel jugak dia

~SaL IjOu~ berkata...

anak pompuan sorang..mesti sgt disayangi tu~

zati embong berkata...

siapakah?siapakah?

hihi.jat da kembali utk membuat onar.

ari 2,streamyx prob.trus ilg mood.ni kena jenguk ramai org.hihi

tp,siapa empunya blog giraffe 2?bgtahu jat!hahaha

Izzlorna berkata...

wow...tugas baru skrg review blogger len ek? ;p hehe....

Titisan Hujan berkata...

yeahh..pompuan sorg cm TH

zureen berkata...

best! :)

taliff berkata...

Siapa Dia? Hahahaha

Asrul "iLham" Sany berkata...

terbaekkk review kann

;D

dill berkata...

ahaks.

rajin.

dill.

cucu umie berkata...

dah jalan2 dh..kehkeh..

nawal addina berkata...

siapakah dia ?

vampire's lovex berkata...

hahahah alang je buat semua tuuu...x terpikir lak aku...kekekke..kretip hg naaaaa....

ecah mashuri berkata...

hahaha..sian alang.semua kena dia.xadil la.hhuhuh

semoga kucing slmt bersalin;p

intan suraya berkata...

pasnie blog intan pulak ye..hehe

p/s:ape tips nk packing baju nie??

Mr iz berkata...

he he he he...steady lah ... dah beranak ke belum tu...he he he he

amir aizat berkata...

okay dah terjah giraffe,hehe