2011/06/22

Lembu Yang Seksi...

10.30 pm... Baru je balik bilik hotel ni...
Tadi bosan2 kat bilik tak tau nak buat apa...
Saja merajinkan diri melepak di lobby hotel membuang masa yang sangat berharga...
Satu pembaziran masa telah pun berlaku secara sedar...

Tertarik dengan band girl yang menyanyi secara live di restoren hotel...
Dengan penuh keseksian...
Menari dengan penuh keghairahan...
Zruuuppp... Teguk air liur...
Lebih kurang macam ni la...


Tapi aku pelik...
2 buah lagu jea aku layan...

Lepas tu mata aku lebih tertarik kepada tv...
Melihat kegagahan lelaki menunggang dan mengawal lembu lembu liar...
Tak berkelip kelip mata...

Lagu makin rakcak... Gadis seksi menari makin liuk lintuk menggoda...
Tak peduli... Mata terus di tv...


NotaKarut: owh... apa kena aku ni... lebih tertarik dengan lembu lak ni...

27 ulasan :

dill berkata...

kamu memelihara mata :)

dill.

Miscellaneous Smiles berkata...

lembu liar itu awsome..haha~

♥suNa husNa♥ berkata...

bAGusss2222

Piah Becok berkata...

oh.em.gee.... woi bang! bebaik sikit. dari tertarik je, baik semelih je bang... buleh tumpang makan *eh, tercakap pulak niat sebenar*

terbaru: adeakutanyakau???????

taliff berkata...

Aku beranggapan begini

Mata Tengok Lembu~~
Kepala melayang kat Gadis Seksi macam lembu tadi....

Pantun 2 Kerat

Pergi pasar beli labu,
Seksi macam lembu~~~

huhuhuhuhu

Titisan Hujan berkata...

hohoh...setuju gk nga taliff tu

tp iman masih tegar tu.mn nk cri org cm TK ni skg.pyh2

vampire's lovex berkata...

hohoho ngeri aku tengok game nih...lembu nye kemain ganas dan gersang....


mak !! seksi nye gadis

intan suraya berkata...

perghhh.. skali tgk rezeki.. kalo dh byk kali jd dosa pulak.. so, baek tgk lembu..hehe

Yutaka Mushimura berkata...

sungguh betul lelaki yang kacak lagi budiman + baek..sudah diculik orang....

tinggallah yang tak berape nak baek.....

Yutaka Mushimura berkata...

sungguh betul lelaki yang kacak lagi budiman + baek..sudah diculik orang....

tinggallah yang tak berape nak baek.....

RepublicAku berkata...

minta maaf cakap...aku rasa nafsu kau sudah ke arah binatang ....keh3

zureen berkata...

ada nafsu dengan lembu kot? haha! gurau je wak.. ;p

Mr iz berkata...

ko suka tengok benda yang mencabar minda kot...he he he... yang gadis tu cuma mencabar nafsu je...he he he

bunga berkata...

hahaha..lau bunga pun lebih tertarik ngn lembu lagi lau taime 2..hahaa

M a W a D D a H berkata...

sbb lembu ganaz...

zati embong berkata...

hahaha.jat tahu!

sbbnya lembu lagi seksi.

lembu xpakai pape2.

haha bijak x?

Cik TeN10 berkata...

ahaa setuju ngan jat !! haha

Scya Lollita berkata...

ape kau ni . ish ish !

Izzlorna berkata...

sekali dua kali lirik pada perempuan diharuskan...kali ketiga sudah berdosaaaa ;p ehehehe....
lebih baik tgk pada lembu ;p

NOOR FATIN berkata...

hahaha tgk lembu lagi bagus :P

oRkEd PuTiH berkata...

salam...setiap ciptaan Allah ada kelebihan n kekurangannya=)

amir aizat berkata...

yeah tgk lembu lg baik!! haha

Aretikz berkata...

bagus tgk lembu dari gadis seksi.. ahakz..

Bella Bell berkata...

ahaks.. mungkin lembu itu comel.. hehehe!!~

xpe.. jaga mata awak kan?:)



^^

Bella Bell berkata...

lupa nak cakap.. follow ur blog.. nice blog :)


^^

JARI YANG TERBARAI berkata...

fuh, syakira tuuuu...

Ray ban Malaysia berkata...

Syakira is the sexiest