2011/06/18

Sentap ok... Tau Sentap???

Apa la...
Aku pun kadang2 tak faham la dengan orang yang fikir dia aje yang betul dalam dunia ni...
Dia aje yang maksum...
Dia aje yang boleh berkuasa..
Segala galanya dia la...
Macam la dunia ni dia yang punya...


Anonymous said...

Mana hang tau buntut diaorg ade taik? Hang penah tgk ka? Hang jgn dok tuduh2.. Dosa tau.. Bila hang nk mintak maap dgn dorg? Satu lg, yg hang dok puji2 kerajaan ni apa pasai? Baru dorng turunkan seposen hang dah suka, hang tak piqir ker yg seblm ni kerajaan dah naikkn harga minyk berposen2?? Hang jgn mudah terpengaruh sgt dgn politik kerajaan.. Org2 yg mcm ni la yg akn roskkn bangsa sendiri...


Sentap ok... Pertama kali orang kata aku perosak bangsa...
Haktuih la...
Siapa yang berkawan dengan perosak bangsa tu...
Aku ada bukti la... Kalau aku nak keluarkan... dah lama aku keluarkan... cuma malas pasal fikirkan sensitiviti je...
tu... tanah kat perak tu...
yang melayu dapat 99 tahun jea...
Siapa yang bagi?
yang cha ya nun alif tu dapat berapa tahun ko agak2 wahai anon?
Siapa yang bagi???
Pikiaq sendiri la... Konon pemBERSIH sangat...


NotaKarut: tak perlu komen kalau tak faham...

17 ulasan :

taliff berkata...

hahahaha....nak tengoklah komen si anonymous...sentap giler. Negara demokrasi, hak masing-masing..boleh lagi kata orang lain ni tak bagus..

Fida Ghazi berkata...

kikikikik... cabiman sentap? betambah2 comel!!

dill berkata...

mula2 skali perlu berfikir di luar kotak. tak usah percaya membabi buta. Allah kurniakan kita 'aql utk digunakan sebaiknya. bukan hak sesiapa untuk menghakimi siapa kita. hanya Allah yang layak.

en karut, abaikan pkara pelik2 kat sekeliling kamu. jom, g sg wang!

dill.

JARI YANG TERBARAI berkata...

ngko x yah layan anon anon ni pasal diorang ni spesis pengecut, kalo berani letak la nama sendiri bagi link semua siap, baru la nampak hero. Spesis2 ni berani cakap pung pang aje tapi realiti habuk pon xdak...

p/s: Dulu ade mangkuk cakap aku ni tak de agama, padahal die yg bongok tak blajar agama bila orang lain bagi pendapat tak nak terima, bongok kan speesis2 mcm ni... equal pig

~SaL IjOu~ berkata...

Abaikan..abaikan..biarkan dia dihanyutkan dengan labu2nya~

ïêmå å¢klê§ berkata...

biaq pi la die...

NOOR FATIN berkata...

masalahnya dia tak tunjuk diri. tandanya pengecutt. kahkah

cucu umie berkata...

abaikan shje manusia mcm gitu..grenty dia sentap giler bace entry hang tu..hang tak yah nak sentap2 pon..

syafiqakarim berkata...

kata prof zaharah kalau xsilap :

nak kutuk kawan, pk kan mereka
ada pasaan.
nak kutuk kerajaan, pk kan
undang2 ;)

kahkah.biaq p la depa....x btamadun

amir aizat berkata...

haha mmg sentap lah dgn si anon tuh

-[miracle]- berkata...

huiyoo gadohh. pijak ! pijak ! hahaha. relax broo. patut ah byk kedut. hehehehee :P

RepublicAku berkata...

anon tak der telok!....keh3!

Mr iz berkata...

rilek je...he he he he... bak kata republik aku... eh malu nak ulang eh..he he he he... biar je tu cara dia nak lepas tekanan kot... dia tertekan tu... kenapa dia pakai anon...kenapa nak sorok identiti... he he he... pasal.. eh republicaku dah cakap..he he he... maaf la anon ye...he he he

Ain Nadiah berkata...

buat dono je.. si anon ni pengecut.. hehe

kalau tak tunjuk muka mmg macam2 boleh kuar dr mulut..

Izzlorna berkata...

sbr jelahh bebyk tk....
tak sumer org kita leh puaskan ati...memasing lain pndgn, cuma bahasa anon tu kadang elok2 la sket kan...tegur dgn baik kata org...sentap dah arr tk :)

♥suNa husNa♥ berkata...

hahahaa....ano ni xknl lgi sapa big bro kite ni..kalau pjg entry ats je mmg ar jadi cmnni..kihkih

zati embong berkata...

pd jat,ada yg lebih ada yg kurang.coz xde yg perfect.

daftar mengundi belum ni.agak2 kena tngkap msuk jail x?