2011/06/24

Nyut Nyut Rasanya...

Kaki kebas...
Badan rasa berat...
Kepala ada banyak bintang berpusing pusing...
Terasa nak petik satu bawak balik untuk dijadiakn hantaran jea...
Lantai dipijak terasa tak rata...

Owh... Penangan lobster...

Bisa membuatkan aku kurang waras lagi...


Agrrrhhh... kena pergi site lagi ni... Malasnya rasa...
Kepala rasa nyut nyut berdenyut jea...
Rasa nak tidur je kat hotel ni...

NotaKarut: En Bos... Boleh pergi sendiri ke tak site tu sendiri? hamba rasa... Hamba rasa... Hamba tak rasa apa apa la...

P/S: ada sesiapa nak kirim mutiara? meh duit sekepuk...

16 ulasan :

Izzlorna berkata...

kat KK pulak ker nih...wahhh..tak penah lg makan lobster..sedap ker eh?

Yutaka Mushimura berkata...

oh...meh kasi no akaun ko dlm HP or ko komen ja kt belog aku....nanti aku kirim ko wang sejemput...:)

intan.maisarah berkata...

hamba rasaaaa

hambaa raasaaaaaaa

Sutera_suci berkata...

Hamba rasa

hamba rasa duit sekepuk tu sangat mahal untuk mutiara seketul

cikmemy berkata...

1 bende best bile turun site is makan sedap2..huhhuhu

alergik lobster ke bro?pi pi makan ubt pi...

Asrul "iLham" Sany berkata...

best kan lonster sana.
fresh n murah.

gila aku jap masa travel kat KK

zati embong berkata...

nk kirim guna air liur je boleh?hahaha

2la,da tahu pening nk makan lagi.ha tanggung sendiri.

Titisan Hujan berkata...

ni mesti xbaca bismillah masa makan
ehehe

cucu umie berkata...

pergi jerlh bro untuk tunaikan tanggunjawab.. jgn nak ponteng2 jer..hoho

LiErOSe~QiEmi berkata...

beli la barang sebutir 2 brooch kenangan untuk aku weh... dah nak pindah ni... takleh kutuk2 ko dah pasni.. sob..sobb...

RepublicAku berkata...

ko ni nak buat kerja atau nak makan ....keh3

makan tu berpada2lah....kehkeh!

NOOR FATIN berkata...

fuyoo. makan lobster! keh3...

sekepuk? bleh. hhahaah

JARI YANG TERBARAI berkata...

teringin nak makan lobster tapi duit takdok huhuhu

dill berkata...

oh lobster

dill.

amir aizat berkata...

lobster !! sedap eh?

Cik TeN10 berkata...

lobster !! marvellous !! ^^