2011/06/23

Kurang waras...

Sel sel otak dah terputus...
Dah hantar mini doraemon masuk jauh ke dalam otak...
Untuk baiki wayar2 yang dah terputus...






Notakarut: kepala terasa sangat berat... Mungkin darah tinggi mai balik dah... mana tak nya... dua hari berturut turut melantak seafood... pening2 macam ni susah nak tidur ni... nak cari lembu la... nak cari lembu... nak cari lembu... Memang kurang waras dah ni... Mungkin kot ada orang yang tak nak maafkan aku... Ni nak kena pindah tanjung rambutan ke apa ni????

10 ulasan :

zati embong berkata...

ada bt salah la 2?haha.mintak maaf cepat2lah.

Nasriq berkata...

mintak maaf ye jat... cium tapak tangan ni...

Cik TeN10 berkata...

ahaha.. melantak byk sgt kot.. hihi take care ^^

Miscellaneous Smiles berkata...

nk buat ap dgn lembu~?

Bella Bell berkata...

pi rehat nu :)


^^

~SaL IjOu~ berkata...

Sila kira kambing biri2 ye~ =p

Mr iz berkata...

kurang kan makan kot..banyakkan minum...makan bila perlu je.... tapi aku rasa kau setiap masa pun perlu kot...he he he he...sayangi diri kurang sayangkan perut anda..he he he

taliff berkata...

Carik lembu ehh kalaw pening? wakakakakaka.....terbabas..huhuhu

vampire's lovex berkata...

hoihhh muda2 dah ada darah tggi ka...


tdo awai la ceq,,, baru x pening kepala..minum air badak semua hehe

dill berkata...

sabo ye

dill.