2011/06/27

Toink Toink Toink...

Serba serbi tak kena hari ni...
Dua tiga orang ofis datang bulan hari ni...

Mood tercampak pun ke laut...
Ke tengah tidak... Ke tepian pantai pun tidak...

Toink toink toink...
Melompat lompat tinggi tinggi...
Sampai cucur atap...
Apa ada dalam baju?
Sehelai spek hantu kopek...


Dah la... Aku nak buat kerja ni...
Mata dah pun makin berat...

Nak kena bancuh Nescafe ni...
Ada sesiapa yang sudi nak teman???

NotaKarut: Jangan nak tiru macam aku... kerja hanya di pejabat... Dari pukul 8 pagi hingga 5 petang... Kerja tinggal di pintu pejabat bila nak balik ke rumah... Bukan di bawa balik ke rumah... tapiapaadahal... Orang bujang... Siapa pun tak marah... Macam tu jugak asa nak pergi kerja, halrumahditinggalkandipinturumahsebaiksahajamelangkahkeluardarirumahuntukkepejabat...

17 ulasan :

dill berkata...

kamu tak balik lagi en karut?

dill.

M a W a D D a H berkata...

boleh gak nk teman nie...:p

zati embong berkata...

hohoho balik2!!!nnt ada hntu dtg teman.

jat kn ptutnya kena dtg tlg drafman cop construction dwg lpt tau.tp kan,pening kepala.sakitlah.konon2nya sbb xnk gna perkataan malas.

Eda berkata...

keje tak abis2....

Izzlorna berkata...

keje opis takkan habis punya selagi keje ngan orang lain...klu biznes sendiri leh arr sukati nak blk kul bape pun ;p
pape pun...kj leklokkkk..... :)

taliff berkata...

Rajin Tahap gaban hijo...wakakakaka

~SaL IjOu~ berkata...

Aku dulu ketagih nescafe..tiap hari kalo x pekena segelas rasa mcm ada yg x kene..tp bila pk2 balik, x helok utk jangka masa panjang..kuatkan diri benti..~

zureen berkata...

saya suka nescafe! awak suka kaler apa? hihi

cucu umie berkata...

wah rajinyer orng tu bekerja..jejej

Mr iz berkata...

he he he he...up lebih sikit...he he he...tak lama lagi je tu.... he he he he

Miscellaneous Smiles berkata...

best ke bila dh kerja

vampire's lovex berkata...

jangan bawak kerja balik rumah !!! *jerit bakal bini kau... hahaha...

minum nescafe lagi la memening kan wehhh

bunga berkata...

bancuh tuk kak ipar satu..ahhaa

LiErOSe~QiEmi berkata...

ahahahaha.. aku tau sape salah sorangnye yg datang bulan tu..

pssttt!!!! mood dia dah ok ker arini??? hikhikkkk

RepublicAku berkata...

aku rasa baik ko berhenti keje...jadi penggangur .....baru terasa ....keh3

amir aizat berkata...

yeah smngat kerja!

deeya berkata...

aku stuju dengan ayat yang ditulis rapat2 cam cacing kerawit tuh !