2011/06/16

Penyakit Baru...

"Kepeningan tahap paling teruk..."

"Dr. kata mungkin punca puncanya sebab tak kahwin lagi..."

"Mungkin air dah sampai hujung kepala dah..."

"Itu Dr. yang cakap... Bagi MC 2 hari..."

"Bagus betul Dr. sekarang ni..."




Notakarut: Bukan aku yang sakit tau...

17 ulasan :

~SaL IjOu~ berkata...

Punca pening sbb x kawin lagi..haha..bagus betul Dr tu..maka silala kawen cpt2 =p

KUREKURE COMEL berkata...

baru nak rasa simpati...sapa yg sakit tu?jaga kesihatan molek2....


ke pening nak urus kenduri...hehehe..

cool....:)

NOOR FATIN berkata...

banyak tu dua hari! keh3

dill berkata...

senyum. tak perlu kata apa2

dill.

Scya Lollita berkata...

sila lah kawen cpt2 .
nk thu sape calon kau ;D

taliff berkata...

hahahaha...air dah sampai hujung kepala? ayat terbaek~~~

ïêmå å¢klê§ berkata...

iema xyah mntk mc, ponteng je...
baru rock..
hahaha..

cucu umie berkata...

bro kalo dh sampai seru cpptlah nikah..hoho btw, sape yg sakit bro

Sutera_suci berkata...

Cuba terai tanya yang sakit tu, dia pegi klinik mana?


Nak terai pegi jugak ni

Aretikz berkata...

semoga cepat nikah ~ Aminn..

lilypelangi berkata...

pergilah kahwin :D

JARI YANG TERBARAI berkata...

gua dulu eksiden teruk doc bagi cuti 2 hari gak, hampeh

Mr iz berkata...

kalau punca tak kawin lagi la... bahaya tu...kepala penuh air tu yang bikin pening tu...he he he he... camana pun jaga kesihatan dan kekuatan.... he he he... kang tak boleh la pulak nak kawin...he he he he.....

shopping2u berkata...

haaa.. bagus le tu, try amsuk myJodoh,mna tau kot dpt jodoh kt stu!

vampire's lovex berkata...

hahaha mengarut....

cepat cepat la nikah wehhhhh

amir aizat berkata...

dr yg beratuliah tu,haha

zati embong berkata...

xlama da kan?ala nnt sakit pening lebih2 2 ada org jagakan.hahaha