2011/06/22

Demam Kura Kura...

Assalamualaikum...
Kabare? Waras...

Aku kurang waras hari ni...
Kepala sedikit berat bila bangun pagi tadi...
Kaki terasa sejuk... Kepala rasa panas... Badan rasa suam suam kuku jea... Perut lak rasa sebu je... banyak angin kot ni...
Hik hik hik... Cam ne aku tau...
Ntah... main agak2 jea... Rull of thumb atau dalam bahasa melayunya rullofhentam...

Terasa nak pergi servis badan la...
Apa... Korang ingat kereta je ke kena servis...
Badan pun kena jugak la...
Nak pakai lama tau...

Meh ikut aku menyerviskan badan...

Mula2 rengganng kan leher dulu...
Sebelum tu cabut dulu kepala... Senang sikit nak buat kerja2 ni nanti...
Tolak... Eh... Tarik leher sampai panjang...
Lebih afdal kalau panjang macam leher burung unta...
Ok... Cukup2...
Kang ada pulok yang mati kang...

hahaha...
Siapa suruh baca...
Kan aku dah cakap...
Aku kurang waras hari ni...
Hik hik hik...

NotaKarut: haihhh... Masuk pejabat kejab je ni... Jab lagi nak terbang mencari Kuching yang hilang di kota kinabalu... Malas betul la... Asyik ke Sabah Sarawak jea... Bosan tul... kalau pergi bali nak la jugak... Hongkong ke... Thailand ke... Tak ada yang teka betul semalam... So... tak ada hadiah la dari sana... hik hik hik...

12 ulasan :

Sutera_suci berkata...

Kuching? Kim salam kat kak dayang kek batik

lalink7 berkata...

kalau g spa lagi best niee..snaman dia sanaa..hehehehe =)

buat sndiri biasa sangat..

Fida Ghazi berkata...

tu servis ape tuh? servis badan ape tuh? haaaaaaaaaaaaaaaaa.... jgn buat benda bukan2 kat kepulauan borneo!!

Asrul "iLham" Sany berkata...

kim salam kat mak cik penjual jeruk mangga yang best kat KK, aku rindu kat beliau

;D

LiErOSe~QiEmi berkata...

tah!! ngarut je, nyesal aku baca hahaahahahaah

JARI YANG TERBARAI berkata...

babai sayang hahahha

M a W a D D a H berkata...

baru nak teka kucing...alaaaaaa...

~SaL IjOu~ berkata...

kalo g memana atas urusan kije mmg agak malas kot ;p

zati embong berkata...

kejap!

jat terlepas teka teki ke?ala tensen ni.haha

vampire's lovex berkata...

datang mesir aaa wehhh...

melawat aku...hehe

dill berkata...

rehat2

dill.

Mr iz berkata...

power root tongkat ali ginseng..he he he..terbaik punya minyak servis untuk badan tu...he he he