2011/06/17

Terkena Tulah...

Aku ingatkan Raja Raja Melayu jea yang ada tulah...
Rupanya... Orang biasa pun ada tulah...
Hebat betul la orang tu...
Mungkin betul kot dia pakai pendamping...
Aku lak hanya pakai samping jea...
Itu pun setahun sekali jea pakai...

Semalam duk baik punya kutuk orang...
Ala... Yang pasal Penyakit Baru tu...
Pagi ni... bangun pagi jea dah terkena tulah dah...
Penyakit kepeningan yang teruk telah menjangkiti aku...
Adei...




Notakarut: Kepada insan yang berkenaan... Tak nak ke kenalkan aku dengan Dr. tu... Aku pun nak MC gak akibat penyakit yang berjangkit ni...

13 ulasan :

M a W a D D a H berkata...

aiskkkhh...penyakit tulah? aku pun mcm baru tau nie...moga cepat sembuh...dont stress2...

KUREKURE COMEL berkata...

amboi....laju je nak cuti yee...
hehehe...

lalink7 berkata...

sabo jelee..hehehehhe..cpt2 le kawen nyee..heehhe

~SaL IjOu~ berkata...

Oh, aku igtkan smlm tu ko yg sakit..x baca betul2..haha..kesian2..ko dtg klinik wangsa maju..sonang ajo dpt mc..ko blom ckp nak mc Dr dah tanya da ko nak mc ke x..bagus kan ;p

dill berkata...

siannye. makan ubat ye

dill.

ïêmå å¢klê§ berkata...

ni mesti sakit buat2 ni,,,

NOOR FATIN berkata...

haha xpayah2. xbaik :P

shopping2u berkata...

penyakit malas gi keja ke..?hehehe

vampire's lovex berkata...

sakit betol2 ke nak Mc je ni haha

taliff berkata...

Pencari Jodoh = Jurutera Jodoh = belum tukar kerja...ngeee ngeee ngeee

Mr iz berkata...

he he he he.... kalau dah sampai hujung tu memang bahaya sikit tu...he he he.... boleh berkaren badan ...he he he he... kena kunyah ais batu kot...he he he

amir aizat berkata...

haha kahwin la cpat2

zati embong berkata...

hahaha.sengal la tkg karut!