2011/06/17

Dah Tukar Kerja...

Hik hik hik...
Aku dah bosan jadi engineer...
Hari2 kena fikir... asal bangun jea kena fikir...
Dalam tidur pun kena fikir jugak..
Sampai hutan di atas kepala pun dah makin nipis...
Habis luruh meninggalkan satu daerah kepulauan tak berpenghuni...

Untuk makluman...
Aku dah tukar kerja...
Kerja yang mulia...

Jadi agen pencari jodoh...
Hik hik hik...

NotaKarut: Ada sesiapa yang nak aku jadi agen tak???

20 ulasan :

Izzlorna berkata...

keje engineer bz manjang...weekend pun keje...tak syok betul asik kena tinggal dek suami ;p
wah wah....jadik agen pencari jodoh yer...tk ada gf tak? leh sy jodohkn ng besfren :) ehehehe....
eh terbalik sudah...haha...

Nasriq berkata...

Lorna: ada ke? huhu... boleh jea...

dill berkata...

kuang3x

pasni bleh la iklankan diri kat majalah mastika. haha

dill.

shopping2u berkata...

erk...

sy nk carik jodoh hehehehe..
kira ok la tu engineer..mmg camtu kekadang kte akan rasa boring yg teramat sgt ngan keja kte,kekadang tu hepi..kan

vampire's lovex berkata...

huyyooo...jadi agen cari jodoh pulakkkkk....

RepublicAku berkata...

aku tawarkan diri sebagai ...pemborong...keh3

♥suNa husNa♥ berkata...

hahahahaaaaaaaaa..........
meh jadi pengedar minyak kelapa dara aku.... elok tu nk tmbh blk hutan kat as kepala.^^

k a k L a m p berkata...

wah keje ko sgt mulia. siyess. tlg crkn aku jodoh.. haha

norh berkata...

caj brapa? :P

Yutaka Mushimura berkata...

pi add FB aku..kalu mau..tak pun, gi tengok figura2 kat belog aku sudah arrr...

nak tumpang sekaki bleh?

intan suraya berkata...

err.. kalo bawah umo boleh mintak x??

Asrul "iLham" Sany berkata...

botak adalah lambang keseksian...

tambah kalau boroi agi...muahahahaha

~SaL IjOu~ berkata...

Aku nak yg beriman beramal soleh..ado? haha

M a W a D D a H berkata...

ade calon yg seswai x tuk aku...:)

**::CIKNUURUL::** berkata...

agen pncri jdoh?,.wow,cm best je ni,.hik3,.

ïêmå å¢klê§ berkata...

xmau la...
egen xbertauliah..
nnt dapat datuk umo 70..

Mr iz berkata...

waahhh barakah selamat....he he he he... agen... mau tanya ni... kalau nak buka cawangan boleh ke...ha ha ha ha...

azi nur berkata...

tulun dptkan juduh untuk saye..nggeee~

amir aizat berkata...

haha agen carik jdoh. baguslah ir skrang ni kann2,haha

zati embong berkata...

tkar keje?bak sini tmpat 2 bg jat.biar jat jd engr kat jkr plak.leh jalan2 selalu.hahaha