2011/06/19

.........................................................................

"Seorang anak tidak akan tahu betapa susahnya menjadi ayah sehingga dia sendiri menjadi ayah..."

"Kata kata kasih dan sayang ayah tak terucap seorang ayah kerana jiwa ayah itu sendiri yang penuh dengan keegoan, hanya perlakuannya cukup menggambarkan kasih sayang itu, itu pun jika difahami oleh si anak..."



Notakarut: hoho... comey tak anak buah aku ni... masa baru lahir ada masalah sikit... isi perut semua dekat luar... dalam kantung... tapi sekarang dah ok dan sangat lasak... tak macam aku dulu masa kecik2... baik dan sopan malahan mendengar kata... jea... hik hik hik...

23 ulasan :

cik azeya berkata...

igtkan ank kau. haha

RepublicAku berkata...

kau ni dah gatal ni...keh3

vampire's lovex berkata...

ingat kan anak kau..ayat2 atas2 tu dah boleh jd ayah mithali dah wehhh...


budak2 nakal la best. haha biar pening nak menjaga nye

cucu umie berkata...

comel bro..hehe happy father day untuk bkal bapa nie ..hohoh

NOOR FATIN berkata...

letak la gambar ko masa kecik pulak. heheh

dill berkata...

alo tomeinye! cak!

besar nnt jadi ensem dari pakcik nasriq kamu ye

dill.

Fida Ghazi berkata...

kikikik..comel..

besok besar sila jadi lagi comelll macam pakcik Nasriq kamu yang cabi dan gembol di pipi itu yeh Syamil! *Syamil kan namanya?*

~SaL IjOu~ berkata...

mukaddimah x hengat..sekali angkat bakul senirik..hwahwa..~

norh berkata...

kecik2 mendengar kata, bila besar, terlebih berkata2 ye.. :P

k a k L a m p berkata...

hahahha tuh le pasl.. aku pon bajet anak owner blog hahah

ïêmå å¢klê§ berkata...

kesiannya budak 2..
Alhamdulillah sekarang dah ok

Scya Lollita berkata...

ak igt tu ank kau . muahaha~


tringat lagu senario .

abah mse kecik belai kita ank diaaa, tp kdg2 kita lpe jse diaa tu .

slmt hri abah

Titisan Hujan berkata...

hanya perlakuannya cukup menggambarkan kasih syg itu....

TH mmg nmpk keegoan abah
luar nmpk je garang dalam hati die lembut je.

Bro ahmad berkata...

comel budak nie
selamat hari bapa ya

taliff berkata...

hahahaha...dekat nota karut tu...comel dan baik dengar kata, memang tak boleh blah..hahahah!!!!

Mr iz berkata...

he he he he ...tak lama lagi je tu...bawa bersabar.... he he he

intan suraya berkata...

nmpknye aura bapa mithali dh kuar nie.. comel bdk tu..hehe

Asrul "iLham" Sany berkata...

sopan ek ko masa kecik2?
kahkahkah

selamat hari bapa

;D

amir aizat berkata...

segmen nak knalkan anak ker? haha okaylah comel sompan je die

bunga berkata...

aduhh ingat ke adik bunga dah kena madu..hahaha..

mati2 ingat anak..

Izzlorna berkata...

tu ar....sumer igt anak tk ;p hehe...dah nk dekat dah jodoh tu ..insyaAllah...sama2 kita sumer doakan yer kengkawan :)

Sutera_suci berkata...

Selamat hari bapa buat bakal bapa juga ^__^

zati embong berkata...

huhu,syukurlah skrg dah ok.kesian kalau bdak2 yg sakit ni.diorg kecik lagi nk kena tanggung penyakit da.kita yg besar ni,sakit kepala sikit da bising.huhu.