2011/06/21

Sama...

Sama tapi macam tak sama...
Nampak tapi macam tak nampak...
Betul tapi macam tak betul...
Orang di luar cermin sama macam orang di dalam cermin...


NotaKarut: Penyakit lama mai dah...




Kepada budak praktikal... Macam mana la hangpa semua ni pandai sangat... Godek2... Dah terpaksa aku bersopan santun bila nak menaip karutan... Orang kata potong stim betul la... Dah tak terkeluar dah idea nak ngarut ni... Macam berak tak lepas tersedut balik rasanya...

Siapa pandai meneka sini... Ce teka aku nak gi mana sok... Kalau betul aku bagi hadiah buku lima... hik hik hik...

13 ulasan :

dill berkata...

em..same la kite

dill.

taliff berkata...

Ehhh...luper tanyer...[dak praktikal hang comel? huhuhuhu...pertanyaan yang mintak penampaq laju]

Bigdaddyz berkata...

memang tak tahu...

Bigdaddyz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Bigdaddyz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Bigdaddyz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
vampire's lovex berkata...

pergi kenduri kawen !! ehh ada plak knduri hari rabu kan.hahaha...

M a W a D D a H berkata...

gi melaka...hahaha...mandai je kan teka...:p

~SaL IjOu~ berkata...

eh..sama jugala kita..
~sama apa ntah..huhu

Mr iz berkata...

bahay tu penyebab buasir...he he he he... g mengular la kot tu..ha ha ha

Miscellaneous Smiles berkata...

ak tak phm~~

bunga berkata...

emmm..aku xpaham ni..hahahah...:)

zati embong berkata...

ish2,panjang jat taip komen,error plak yg kuar.sedih betul!

bdak prak jumpa blog ni ke?haha