2011/10/30

Buka Kaunter Pertanyaan...

Hohohoho...
Tersenyum aku baca komen komen entry sebelum ini yang berkenaan PERTANYAAN DI KAUNTER PERTANYAAN...

Aduyai... Aku tau aku comey...
Tak pe... Lama dah aku tau...
Tak perlu la nak memuji berlebihan ek...
Aku takut sat lagi kang kembang buntut aku, susah pulak nak pakai sampin baju nikah nanti...

Aku rasa... Aku rasa korang pun mesti nak tanya lagi kan...
Pasal korang bukannya genius sangat macam aku ni...
(aduyai... riak lagi... Sat lagi mesti ada yang suruh aku insaf ni kang...)
Mesti tak reti nak jawab kan kan kan...

Ok... Dipendekkan entry sebelum aku mengarut ke laut...
Aku buka kaunter pertanyaan untuk korang tanya la apa apa sahaja...
Yang berbentuk ilmiah, mengarut, atau perkara TABOO...
Apa sahaja... Akan aku cuba jawab mengikut cara aku... Sekian...

NotaKarut: Berfikir... Merenung... Meratap... Aduyai... Tepuk dahi... Susah jugak nak kahwin ni yea...

16 ulasan :

ctk berkata...

ambOiii...bgus tul...rajin2..

*kamu ni nak kawen ke tidOk?

dill berkata...

pelan2 kayuh, tk.

dill.

Daddylicious berkata...

macam2...

ORLANDO AHMAD berkata...

Kawan Gua nak kawen, gua suruh die hafal buku fardhu ain siap2, Gua malas nak back up waktu die suh gua jadi saksi

cik pha berkata...

hahaha tak sabar nk kawen lah tu HAHHAHAHA

Lea Isnawi berkata...

nak tanya ni! tapi

err

errr
























lupakanlah.okbai

Ann Huda (Ate) berkata...

Soalan Ate..Dah baca buku cam ne nak jadi bapak?

Ramai orang ingat bila kawen, lama lagi nak dapat ank. Tak yah belajar dulu atau jadi mak pak ni tak perlu belajar. Alaa nanti dh dapat anak pandailah sendiri.

Excited pikir psl kawen aja, tup2 isteri dah ngandung. Sdgkan masa pendidikan anak dah bermula masa anak masih di dalam kandungan lagi. Baru nak buka buku..tup tup isteri dah melahirkan. Blm habiz blajor ilmu mendidik ank, tup tup anak dah semakin membesar dan bnyk kesilapan yg kita lakukan dlm mendidik mereka.

Eh, eh.. apa kena Ate ni berleter tak tentu pasal. Potong stim org nak kawen jer...hehehe. Sorry lah ya. Ate cakap berdasarkan pengalaman orang yg dah senior.

Moga Allah lancarkan lidah dan diberi ketenangan masa nak lafaz nikah nanti :).

Ct Aja berkata...

Soklan saya kenapa TK suka mengarut..hahhahahah...

Asrul "iLham" Sany berkata...

ko memang cute. muahahhaa

p/s : Syrena wat contest, sile join kalau free

zella y berkata...

adat org nak kawen...heheheheheh

khaifaiz berkata...

ko teruna lagi tak?

eh eh .. ini soalan taboo ni... kira batal la.. nanti aku pikir soklan lain...

Prince Halilintar berkata...

nak dekat kawin biaselah tu gelisah semacam kan..hehe

MamaEma berkata...

ingat senang ke nak kahwin...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

soklan akak...errr..apa tah lupa dah???

bobiedanbad berkata...

eh ko nak kawin ke? :) hihihi

ILA HonEyBuNNy berkata...

wakakkakak....pelik2 la ko nehsejak nak tawin neh yer...ehhehehe

tau pn..egt senang ka nak khwin..ahhah