Langkau ke kandungan utama

Jatuh Cinta Dengan Najwa Latif...

Hoho... Salam hujung minggu...
Hoho... Aku dah kembali waras!
Maknanya aku dah boleh mengarut sesuka hati! Hoho... Aku suka... Aku suka...
Tapi korang suka ke? Ah... Lantak korang la... Yang penting perut aku kenyang... Eh?? Tetiba lak...

Tadi masa dalam perjalanan balik kampung...
Sepanjang perjalan dengan carta 30 Hot FM...
Tetamu undangan dia Najwa Latif...
Hoho... Pertama kali dengar suara budak ni...
Aku dah jatuh cinta dah...
Lagi lagi aku dengar lagu dia... Cinta muka buku...
Macam comey comey je... Suara pun comey comey je... Hoho...
Perghhh... Sekali search gambar budak ni...
Comey la pulak...
Aduyai... Jatuh cinta la pulak...
Suara nyanyian pun sedap... Boleh ganti Siti Nurhaliza la... Hoho...

NotaKarut: Mana nak cari single kedua Najwa Latif yea? Macam best je masa dia nyanyi live tadi... Aku nak istihar blog tukang karut ni jadi peminat kipas susah mati Najwa Latif la... Hoho... I like...

Ulasan

bobiedanbad berkata…
very talented, dan dia mmg comel.
Ct Aja berkata…
hahahahhahahah...oitttt da nak kawin da tuuuu
wahida berkata…
lagu tu mmg best...saya pun suka...

salam kenal..terus follow sini...
Ceiler Mun berkata…
oyeahh2... kau ok dah ea? alhamdulillah..

errr... budak ni... cute :)
Mr iz berkata…
he he he he... sistem subwoofer aku terbakar tak dpt nak layan wooo...he he he he....
Azie Azman berkata…
aah..najwa latif mmg the best :DD
cik pha berkata…
kawan aku cakap muka aku sejibik najwa latiff HAHAHHAHAHHAHA
Umie Nadhirah berkata…
ouhhh aku geli dengan lagu tu...
budakijaupendek berkata…
hehe
underage lg tu banggg oiii ~
ehh kalau tak silap sy la. haha!
anamizu berkata…
cewah2..
kemain lagi eh..
nak najwa latiff tu :P





slm kenal,
cik ana :)
ieza ashaari berkata…
hurm.. xminat sangat.. :)
cik ungu berkata…
aku paling suke lagu yg dia cipta sendiri tu. ape kejadah ntah tajuknya tu ek?


haa..carta hati.


kalau kau nyanyi lagu tu kat aku, komfem la kite skandal.
penjajah minda berkata…
aku tak penah tahu dan tak penah dengar lagu awek nie.japg baru try nak ushar.hehe
Unknown berkata…
aku xminat!!


heh...tetibe jek.suare dia, makaiiiii...lemah lembut sypansyntun
Daddylicious berkata…
suara dia stylo
dill berkata…
wei cabi! orang ajak makan, die balik kg lak!

dill.
zati embong berkata…
hahaha angkutlah tk.
ctk berkata…
teringin nk terer men gitar cm dia...dah la cOmey..patot la pakcik TK jatuh hati...
Lorna berkata…
tidak kusangka...
tk tk....dah nk dekat ni...makin cintan cintun yerr ;p ehehe...
Cik TeN10 berkata…
ahaa mmg suara dia best pn !! lagu mukabuku pn besh !!
ILA HonEyBuNNy berkata…
memang dia comeiiii...hehe..

TK....cmna lau dia baca blog Tk..ahhahha

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...