2011/10/31

Yes... So What?

Nak kata sibuk, tak ada la sibuk sangat pun...
Nak kata tak sibuk, kadang kadang rasa macam tak cukup 24jam sehari pulak...

Dah! Aku tau apa yang bermain di fikiran korang...
Nak ngata aku ni penyibuk la ni...
Huh! Aku merajuk cari batu Milah batu tertanggup nanti...
Telan la aku yang banyak isi ini...

Minta maaf... Mungkin tak sempat datang melawat blog masing masing (ayat skema gila macam la ada ramai pembaca! huh!) Tapi aku akan cuba update selalu...

NotaKarut: esok adalah outstation terakhir sebelum bercuti panjang... hohoho... JB... Tunggu kehadiran aku!

14 ulasan :

♥suNa husNa♥ berkata...

hehehe~:)
rase mcm dah ketinggalan dah kat dunia blogger ni~:)

Tk.rasa mcm makin dkt dah ari bahagia TK ni..nt jgn lupa jmpt~:)

**::CIKNUURUL::** berkata...

heheh,.die dh pening2 dh reka ayt,.xpe2,.CN faham,.ekekek,.

Umie Artoqiemie berkata...

pegi JB plak dah.. untungnya.. gi makan dia batu belah, bio aku ganti dia gi JB..

dill berkata...

bab cuti yang best tu :)

dill.

blog-tips-kurus berkata...

kalau dah kena telan, camne nak akad nanti? ;)

zella y berkata...

wah...gi jb pulak...
best nyer! ;)

khaifaiz berkata...

sblm cuti panjang tu wajib exercise...

Asrul "iLham" Sany berkata...

coti panjang agak2 perot ko pun akan maken comel tak? hohohohoho

eyqa amin berkata...

cepat kembali berblogging...
anda da kena tag nie..meh cnie singgah yer :p

http://lifeyqa.blogspot.com/2011/11/bila-ditanya-saya-akan-jawab.html

Lea Isnawi berkata...

wiwit! nak kawen dh ye

ILA HonEyBuNNy berkata...

sibuk sampai xsempat terjah blog org ye...ehhehe

wah3...cuti kawin..yahooo..ehhehe

bobiedanbad berkata...

bestnya dapat cuti panjang :)

Cik TeN10 berkata...

ohh nak cuti jugak.. tp makin dekat dgn tarikh genting ni.. huaa nk idup pn rsa xsenang slagi xlepas ari tu.. lelah

ctk berkata...

aslkan ekau ade, lantak la orang nak kata pa..hahahha