2011/10/28

Dendam...

Tersentak...
Hatinya berdebar debar...
Matanya membaca setiap patah perkataan dalam email tunangnya bersama kekasih gelapnya...

Sungguh tak disangkanya...
Terangkat bahunya geli geleman bila difikirkannya...

Tunang yang sangat dicintainya bermain kayu tiga di belakangnya...
Akaun email rahsia dijumpainya secara tak sengaja di suatu pagi itu menceritakan segala galanya...

"Patut la menatang ni banyak sangat berubah" bisik hatinya...

"sibuk memanjang jea... Aku pun tak dilayannya..."

"Celaka punya perempuan!" Hatinya semakin panas apabila dia membaca lebih mendalam email email lama pasangan itu...

Menatap dua wajah ayu itu... Rupanya sepasang kekasih yang telah lama terpisah... Sungguh tak disangkanya...

...............................................................................................................

Di luar rumah, Ali melihat rumah tunangnya...
Direnungnya kereta MyVi yang tak dikenali memakir betul betul di depan pagar rumah sewa yang telah di sewanya untuk menempuh alam kehidupan selepas berumah tangga kelak...

"Sial! perempuan tu ada kat sini!!!"

"Mesti tengah sedap bermadu kasih tu!"

Tangan kanannya memegang erat kunci pendua rumah sewa tersebut...

"Aku sewa rumah ni untuk kita untuk bermadu kasih sayang selepas berkahwin nanti, tapi kau bawak pulak perempuan sial tu bercengkerama..." Hatinya bertambah mendidih kemarahan...

Dicapainya stereng lock...

Bingkas keluar dari kereta menuju ke rumah sewa tersebut...

Pantas dia meloloskan diri ke dalam rumah dengan kunci pendua yang ada padanya...

Pantas menuju ke bilik tidur di atas...

Kunci!

Sial!!!

Dia bernasib baik adanya kunci pendua... Perlahan dibukanya pintu supaya tak mengejutkan isi bilik tersebut...

Airmatanya berguguran melihat tunangnya tidur berpelukkan mesra tanpa berpakaian dengan perempuan sial itu... Diperhatikan keadaan bilik itu yang bersepah... Keadaan katil seperti selepas berlakunya pertarungan sengit... Dua pasang baju dalam dan baju tidur yang berselerakkan di atas lantai...

"Sayang... Ini yang kau balas selepas aku memberikan segala galanya!"

Diangkatnya tinggi stereng lock... Menghadap betul betul di atas kepala tunangnya...

Terhenti...

Direnungnya dalam dalam wajah kesayangannya itu...
Wajah lembut yang pernah menjadi pujaan hatinya...

"Aku sayangkan kau... Kenapa kau buat aku cam ni!"

Satu ciuman di dahi tunangnya...

Kedua pasangan kekasih itu masih tak sedarkan diri...
Mungkin kepenatan selepas melayari pertarungan gelora nafsu serakah...

Sial!!! Tempiknya seraya menghayun stereng lock ke kepala perempuan sial itu!

Tunangnya terperanjat dan terjaga... Bingkas menutup sebahagian badannya yang terdedah...
Tunangnya menoleh ke arah kekasihnya yang sudah tak berkutik berlumuran darah di kepala...

"Abang!"

"Sabar bang... Sayang boleh terangkan semuanya"... Berkata memujuk menenangkan tunangnya yang sudah dirasuk api kemarahan...

"Sial! Perempuan sial! Tak payah kau nak terangkan apa apa lagi... Aku dah tahu semuanya..."

"Abang... Sabar bang... Sayang tak buat apa apa pun... Abang sayang sayang kan..."

Dicapainya seluar dalam yang berselerak di atas lantai...

"Sayang ye? Ini apa? Ini apa sial??
Bau penuh dengan air ghairah!

"Abang"

Belum sempat tunangnya menghabiskan kata kata, mulutnya telah didiamkan dengan menyumbat seluar dalam yang penuh air berahi itu...

"Sayang konon!"

"Ini sayang kau..." Ditonyohnya dahi tunangnya... Mencangkung di atas badan tunangnya memerhatikan ada lelehan air bening di pipi...

"Menangis konon! Masa sedap tak pulak menangis!"

"Jijik!"

Sebahagian dada tunangnya terdedah menampakkan kesan lovebite di sekitar putinnya...

"Dulu... Aku nak pegang ini... Kau tak bagi... Kau kata haram... Kau kata nak simpan... Kau kata nak bagi selepas kahwin... Sekarang, dah lunyai kekasih sejenis kau baham, baru kau nak bagi aku ye!"

Pisau ditangannya di acah acah ke dada tunangnya...

"Dulu kau bangga ye..."

Perlahan ditoreh dalam tepat ke puting... Bercerai dari badan... Hhhsyyyyyhhhh.... Terketap rapat bibir tunangnya... Tersentak sentak badan tunangnya menahan kesakitan...

"Sayang sakit tak sayang?"

"Sayang tak sakit kan? Sayang sedapkan... Sedap kena nyonyot kan sayang?"

Tunangnya hanya mampu meronta kesakitan... Hendak dilawan tenaga lelaki di atasnya yang dirasuk kemarahan bukan tandinganya...

"Perlahan sayang... Jangan melawan... Sakitnya sekejab je..." Ali mengelar urat di tangan kanan tunangnya... Membuak darah merah membasahi katil yang sepatutnya menjadi tempat pertarungan bakal pengantin itu...

Wajah kesakitan tunangnya diperhatikan... Timbul rasa keseronokkan di hatinya...

"Sayang sakit sayang? Tak sakit kan... Hati abang pun dah tak sakit dah..."
Diciumnya dahi tunangnya itu...

"Sayang sakit sayang?"

"Tunangnya mengangguk lemah" Tiada keupayaan untuk menjerit atau melawan tenaga jantan di atasnya...

"Sayang... Sedap tak sayang... Hati abang sayang lukai... Sayang tak nampak... Abang bagi sayang nampak bertapa berdarahya hati abang..."

"Sayang tengok darah ini..."

"Sayang sakit tak sayang?" Direnung mata tunangnya yang semakin pucat lesu tak bermaya itu... Tersenyum puas... Hatinya sudah tak boleh dilukai lagi...

.............................................................................................................


NotaKarut: Cubaan pertama untuk membuat cerpen ganas... Owh... Aku tau banyak lagi kelemahan... Ini cuma cerita rekaan... Dan bukannya nak lawan Cik Dill... Sekian....

17 ulasan :

ILA HonEyBuNNy berkata...

wakakkakak...tahu la nak tawin pun..ehheheh

ctk berkata...

fuhyoooo..jgn buat gitu kat tunang suda...menakotkan kan..huhuhu

*wah..nk lawan dill nmpk..hihi

dill berkata...

hihi. sayang sakit sayang?

dill.

Prince Halilintar berkata...

wah..wah..hebat..teruja membacenya!!

khaifaiz berkata...

memang ganaz terganaz cerita ni... tahniah wei

Caythrine Amanda berkata...

Hahaha layanlah story nih! XD

Lea Isnawi berkata...

gulp! menyeramkan

Yutaka Mushimura berkata...

bile aku kaji cerpen nih...aku teringat sesuatu..

bahawa wanita memang sukar untuk dipercayai 1000%...

Eein Azryn berkata...

ganas giler2. fuhh.

iszieylyanziy berkata...

amboih,,ganaz ngat,,

abghani berkata...

dendam brahi

aimi berkata...

takot siot aku bce.... :)

intan suraya berkata...

wpun intan da 18thn still rse cam x patut baca citer nie.. seraammm seh!

ciK LyndaWawa berkata...

jgn dendam2..tak baik....

dill berkata...

loh. tk. saye lagi suke kawan2 saye menulis. boleh tumpang membaca. menggalakkan idea kreatif berterbangan di atmosfera. sama-sama kongsi imaginasi & idea.

bukan kisah lawan atau tidak. kita sama-sama sokong antara satu sama lain. atau dlm bahasa omputehnye, we support each other.

teruskan menulis. dan saye akan menjadi salah seorang pembaca setia :)

dill.

Wanie berkata...

huhu..ingat cite betul mula2 tu..haha..good job, agak menarik..dan ganas..huhuhu

~SaL IjOu~ berkata...

wah wah..cayala tk~ tabik spring!~