2011/10/26

Owh... Apakah Ini...


NotaKarut: Adakah kamu faham apakah maknanya ini? Sila baca ini sebelum itu... Aku masih menggaru garu dagu yang tak gatal... Owh... Apakah ini? Aku masih tak memahami...

24 ulasan :

Eda Latiff berkata...

haha...ini mesti main komen je tanpa tau makna sebenar entry sblm ni..;P

Tukang Karut berkata...

@Eda Latiff ntah la... ai pun tak berapa nak faham ni...

lieynanilaz berkata...

ai pun x paham gak sambil garu2 kepala...

dill berkata...

ai singgah sini. samat berkenalan.

*wink *wink

dill.

Tea berkata...

Kekadang perlu juga mengarut.. Tidak semua entry kita itu org faham.. Sekurang2 nya hargai kerana membaca...

Maaf andai tidak sepatutnya komen.. Ni mmg sy insaf.. Peace.. :)

ctk berkata...

hahaha..lawak tul tea neh...adeh!

cik pha berkata...

aku sekali imbas jer aku dah fahamnmm HAHHAHAHHAHA

lando berkata...

tea: ade no tepon? keh3

Scya Lollita berkata...

erk !
ak blur haha

Cik Ca'ah berkata...

apakah apakah apakahhhhhh?

Niena Pengembara Ilahi berkata...

tengah tak paham gak nie..


p/s:slmat bercuti :D

norh berkata...

TK dah paham ka? I tak paham2 ni..he he

eyqa amin berkata...

i'm lost..
xfaham pape

Wanie berkata...

ok..aku pun blur xpaham..entry ko tulis lain tapi die suruh insaf eh..kahkahkah..

Wanie berkata...

tanye tuan badan la ye :)die je boleh jawab..

si robot comel berkata...

blur lah

Anif Abdullah| AA berkata...

errrr..

bobiedanbad berkata...

faham!

Ct Aja berkata...

hahhahaha, tea secawan...

Cik tikah berkata...

cik tikah pun x fhm. hahaha

ILA HonEyBuNNy berkata...

haha...apakah ini TK??

geleng2 kepala gak neh...ehhehe

Yutaka Mushimura berkata...

hhahhaha...best ever komentar....:)

NOOR FATIN berkata...

kenapa ni? xpaham lgsg

plankton berkata...

ahaha..klaka la tea tu..komen dgn penuh emosi..^^