2011/10/28

Terlebih Dos...

Hai...

Maafkan hampa... Kalau hamba tak menjenguk ke rumah tuan yang gagah perkasa, puan yang budiman dan cik yang jelita sekalian... Hamba berjanji akan melawat semula esok jika hamba sudah sihat dan kuat tanpa meminum milo pun...

Terima kasih di atas komen di dua entry autopublish hari ini...
Sesungguhnya hamba belum sihat sepenuhnya... Ada yang kata entry dendam itu kejam... Tak... Entry tu tak berapa nak kejam... yag kejamnya adalah penulisnya yang membuat cerita seperti tergantung...

NotaKarut: Bila dah terlebih dos ubat, hati jadi pedih... Bila terlebih dos tidur dan rehat rehat, mata ini seperti tidak mahu tidur pulak malam ini...

17 ulasan :

~SaL IjOu~ berkata...

aku terlebih dos mengelamun~ =p
akibatnya ntah bila nak stat study..wuwu

Lea Isnawi berkata...

moga cepat sembuh!

ctk berkata...

makan ikot doktor suoh..ish...terlebih dOs plak dia..mOga cepat sembuh yee..

Ct Aja berkata...

moga cepat sembuh ye TK

aimi berkata...

cepat sembuh ye :)

Fida Ghazi berkata...

Woit! Rasa terhina betul pegi cerun utk farewell tapi org UKC banyak yg takde.. Boss pon cuti! Terasa dilupakan.....,

Eh... Saya dpt kad kawin munge2 la!!!!

Ann Huda (Ate) berkata...

Makan obat waktu subuh
Moga cepat sembuh

(Pantun 2 kerat..hehehe)

ishiko berkata...

aduhnye ni kenape pulaknye

Cik Ca'ah berkata...

get well soon! ^^

Titisan Hujan berkata...

rilex2 suda TK...
utamakan kesihatan

Wanie berkata...

dugaan sebelum kahwin..semoga cepat sembut ye :)

NOOR FATIN berkata...

semoga cepat sembuh :)

Daddylicious berkata...

sabar je la...hahaha!

intan.maisarah berkata...

jang
jaga diri
semoga lekas sihat

Chuu Muqhlis berkata...

saket neves nih :D

penjajah minda berkata...

alahai kesiannya demam.aku baru je baik.hehe

ILA HonEyBuNNy berkata...

hehhehe..cepat minum milo bagi kuat balik...hehehhe

patot la diam ja..ehheh