2011/10/24

Kenapa Harus Begini???

Hai...

Salam hari Isnin...
Isnin yang biasanya terletak seribu alasan kemalasan...
Isnin yang lembab...

Kenapa harus disalahkan Isnin?
Kenapa tak disalahkan Ahad yang mengujakan sebelum Isnin atau Selasa yang penat selepas Isnin?

Isnin yang malas...
Aduyai... Mencari semangat di sebalik kertas...

NotaKarut: Isnin Blues... (bahasa agak buruk apabila diterjemah secara terus tanpa menggunakan bahasa melayu yang betul)

20 ulasan :

khaifaiz berkata...

akan aku fikirkan benda yang menyeronokkan bila hari isnin

aimi berkata...

pagi2 dh kate yg kureng =P

MamaEma berkata...

nasib baik hari ini bersemangat untuk kerja walaupun sakit2 badan berkursus...huhuhu

lieynanilaz berkata...

hoho...semangat...semangat..up up..hehe.

Asrul "iLham" Sany berkata...

senin best pe?

sebab dalam masa 5 hari lagi dh jumaat muahahaa

p/s : jgn lupe baca short terbaru aku feat ko hoho

zella y berkata...

sy tgh isnin blues ni...........

~SaL IjOu~ berkata...

aku sgt bersemangat ni tk! Isnin yg best! ;p

Tukang Karut berkata...

@khaifaiz aku tengah fikir la ni... seronok seronok seronok!

Tukang Karut berkata...

@aimi kureng ek... cam tu aku kata "lebih" la...

Tukang Karut berkata...

@MamaEma sakit badan tu yang buat cam malas je ni...

Tukang Karut berkata...

@lieynanilaz down down down!

Tukang Karut berkata...

@Asrul "iLham" Sany owh... aku jadi kucing!

Tukang Karut berkata...

@zella y hoo cam ada jodoh lak kita ni ek...

Tukang Karut berkata...

@~SaL IjOu~ best sangat ke isnin ko?

MakNgah berkata...

aku lesu di pagi isnin. mengulang ke jamban. hahaha. have a great day ok!

Ct Aja berkata...

iye..isnin yang xbersemangat nak keje, sbb xde keje nak buat, so teramat boring nak tunggu sampai kul 7 kang baru boleh balik....

~SaL IjOu~ berkata...

iye.sgt best!~ pagi g jog..pastu balik lepak2 tgk tv..goreng nasi..basuh baju..surf tenet..eheheh~

~SaL IjOu~ berkata...

aku tga cuti seminggu ni weh!~ sila jelez!~ ngeh2

ctk berkata...

ct salahkan ahad...kenapa ahad? sbb ia permulaan untuk start memelihara lemak..adiI..

izfanora berkata...

lepas beronok2, mmg bermalas2.. :P