2011/10/23

Cerita Seram...

Berkira kira mahu mengarang cerita seram...
Mengarang di tengah malam, semangat seramnya tu datang dengan sendiri...

Tapi otak kebuntuan...
Mungkin kerana kekurangan nutrisi...
Owh... Apakah...

Ada dua tiga cerita yang bermain difikiran...
Kisah benar yang berlaku dulu...

Sebelum aku mengarang, aku perlukan pandangan korang sebagai pembaca...
Apa yang kamu harapkan apabila membaca cerita seram?
Maksudnya adakah keseramannya sampai terkencing di dalam seluar? Atau sekadar menggeletek pundi hempedu sehingga ketawa terbahak bahak... Apa yang kamu harapkan? Endingnyakah?

NotaKarut: yeah!!! Negeri Sembilan layak ke final piala Malaysia! ni yang den gomar ni...

14 ulasan :

Arai Lekir berkata...

semoga nogori monang piala malaysia...

ctk berkata...

dah nmenyer seram..bab terkOncing tuh mmg adew la..sO,ct arapkan xder citer seram dr TK..haha..

blog-tips-kurus berkata...

kenapa 'bakal suami orang' ni memilih genre seram? ahaksss!!

Ct Aja berkata...

cite seram lagi best kalau semua mati...huhuhuhuuhuhuu, pendek kata takde kesudahan..

Eda Latiff berkata...

kalau cite seram, confirm baca tak habis...huhu

dill berkata...

cite seram? tulis2. guwa tukang bace

dill.

Tea berkata...

Mane ceritanyaaaa????

Grrrrrr

Daddylicious berkata...

rasa seram yang tidak tenteram ler....

boring2 selangor kalah...:)

Wanie berkata...

cerita seram yang pendek tapi best dibaca..:)

NuR 'aQiLaH berkata...

tukang karut yg mengarut. miahaha


nak kena ni.... -_-"

penjajah minda berkata...

aku lebih suka seram yang lawak.apa2 pon hobin jang hobin!

~SaL IjOu~ berkata...

ending x mo gantung2 k~ kasi habis tau apa kesudahan..;p

izfanora berkata...

xyah ngarut citer seram lah.. tak best ! (penakut sebenarnya.. )

MamaEma berkata...

karang dulu..baru tahu keseramannya