2011/10/27

Dilema Lelaki Di Waktu Pagi...

6.00am--> Bangun pagi... Mata seperti tak mahu terbuka... Sambung tidur...
reset alarm ke 6.15am

6.15am--> Bangun untuk tutup jam... Sambung tidur...
reset alarm ke 6.30am

6.30 am--> Buka mata sebelah... Badan terasa sakit sakit... Hidung masih lagi tersumbat... Berfikir nak pergi kerja atau nak nmbil MC... Malas berfikir sebab kepala terasa berat... sambung tidur...
reset alarm ke 6.45am

6.45am--> Ah... Nak pergi klinik ke atau nak pergi kerja ni? Teringat beberapa kerja yang perlu dibereskan... Berfikir... Buntu... Sambung tidur...
reset alarm 7.00am

7.00am--> Terus bangun mandi dan terus bersiap untuk pergi kerja... Malas berfikir... Demam? Ah... Lantak la... Pedulikan... Ada banyak lagi urusan yang perlu diselesaikan...

Tengok... Siapa kata penjawab awam pemalas dan suka memonteng kerja... (huh! Berkata dengan bangga...) Tok Jijib,sila naikkan gaji lagi untuk pegawai yang berdedikasi ini...

NotaKarut: menulis dengan kepala berat... macam ada syaitan 45kg duduk atas kepala ni...

19 ulasan :

white tiger berkata...

kesian dia, jng lupa mkn ubat....

Cik tikah berkata...

hahaha.. rehatlah kalo x sihat

Eda Latiff berkata...

oit..x solat subuh ke...haaaa...

MC je la...

khaifaiz berkata...

selagi boleh buat kerja, silalah buat kerja

eyqa amin berkata...

wo0two0t....
subuh ke tak?;)
eheh
tc!

ctk berkata...

lau setan ade..memang xpegi keje da kamu...ciannyer...arap2 sihat wal afiat nk kawen nti :P

zella y berkata...

take care t.k...
get well soon! ;)

Ct Aja berkata...

dah jangkit selsema dgn TK sbb slalu dtg sini...wuhuuhuhuhu..

princess berkata...

HAAHAH . rajin nye encik penjawat awam ni .

MamaEma berkata...

rajin..rajin..nanti hantar kat fb tok najib erkh..

Chuu Muqhlis berkata...

SPECIFIK PULAK 45KG DIA @_____@

ctk berkata...

lau setan ade..memang xpegi keje da kamu...ciannyer...arap2 sihat wal afiat nk kawen nti :P

Memori Kekasih berkata...

cehh...ni kire drama nak mintak naik gaji ke ape??hehehe

*lama xsinggah blog ni...:P

Cik Ice berkata...

Aha..kalau dah mcm tu conditionnya..kalau saya MC jer..huhu

lieynanilaz berkata...

Tok jijib..

memang patut naikkan gaji penjawat awam ini..keh keh.

~SaL IjOu~ berkata...

calon pekerja cemerlang neh~

Daddylicious berkata...

peh bukan main lagi...hehe

dill berkata...

ko ni..melarat nanti sakit tu

dill.

Rain berkata...

aip, solat subuh dulu, syaitan lari he...

rajen! gaji up :)