Langkau ke kandungan utama

Kena Ganggu...

Assalamualaikum...
Hai... Salam hari Khamis dan kedai harihari...
Hoho...

Dah baca kisah seram yang tak berapa nak seram bertajuk Hijab Ghaib???
Dah?... Bagus... Ini yang buat aku sayang sangat ni...
Hoho...

Huhu... Hari ni aku nak perasan popular dan gila glomour...
Jom pi tengok apa kata pengomen pasal entry aku tu...

Hoho... Aku kan... Sebenarnya aku sengaja post entry tu waktu lewat malam...
Biar apa orang kata feel seram tu datang sendiri tanpa perlu dipaksa...
Tapi dah Ila datang datang baca waktu siang...
Dah hilang la keseramannya... Huhu...





Ok... Aku tau ramai yang kecewa dengan penamat cerita ni...
Sebenarnya draf yang aku tulis lagi panjang dan lebih menakutkan sebenarnya...
Tapi ada cerita di sebaliknya...
Malam masa aku tulis draf tu...
Aku kena kacau sebenarnya... Hoho... Meremang ooo....
Ada pulak bunyi orang berlari lari dekat luar bilik aku pukul 2 pagi...
Bising gila la...
Bila bukak lampu tak nampak pulak sesiapa...
Lepas tu bau busuk pun semacam je...
Isk... Seram pulak bila aku ingat...
Itu yang aku tak nak publish yang pelik pelik... So... cerita tu dah aku ubah untuk tak menyeramkan sangat...

Errrr... korang nak sambungan ke? Aduyai...
Hoho...

NotaKarut: Hari ni pakai baju batik ke site! Habis badan bau masam kambing... hoho...

Ulasan

Lea Isnawi berkata…
wahh3....dh jd penulis cerita seram neh

aku pun bace siang semalam
tak takut sgt

hehe
Niena Muhammad berkata…
Waalaikumussalam.


alang2 menulis.. tulis la sampai abis :D


hehe
bobiedanbad berkata…
suke cerita2 seram hehehe
Lorna berkata…
sambung jgn tak sambunggg ;p
zati embong berkata…
baiklah jat meremang.huhu.

tk nk tnya,kalau kita baca apa yg org tulis,or kita dgr org cite pas2 kita rasa meremang tibe2,so bnda 2 mmg betul2 jadi ke?
zella y berkata…
t.k....sambung lg.. ;)
Umie Nadhirah berkata…
kau buat video lah sennag... kalo publish kat entry panjang sangat..



*aku solat kat Masjid,Daro,Sarawak,Malaysia.mai la malam ni ade makan2 + baca yassin sekali .. hehe.
NasQ berkata…
@Lea Isnawi awat baca siang! Pi la baca malam malam baru seram sikit...
NasQ berkata…
@Niena Pengembara Ilahi bukan senang nak menulis...
NasQ berkata…
@bobiedanbad aku suka tulis je... tak suka baca... hoho...
NasQ berkata…
@Lorna tengok la kot2 ada mood...
NasQ berkata…
@zati embong huhu... ni cerita betul la jat... cerita jat tu betul, cuma aku tokok tambah je...
NasQ berkata…
@zella y errr... tengok la nanti kot ada idea...
NasQ berkata…
@Umie Artoqiemie video? errr... aku tak ada bakat la...
budakijaupendek berkata…
haha
amboi abg smart pakai baju batik die.
wah kena kacau ?
huhu tak takut ke ?
Daddylicious berkata…
penakut rupanya...hehe
Tanpa Nama berkata…
pergh pakai baju batik tu,cayalah!

sambunglah please,winkwink
dill berkata…
atau ko mmg sekor kamben?

lalala~

dill.
Prince Halilintar berkata…
hah..pe lagi ramai dah menunggu2 sambungan nya tu..kasi tegang bulu roma kami naik...heehee
cik pha berkata…
aku tggu buku terbitan seram kau
Asrul "iLham" Sany berkata…
fulamak, nak layan gua ni...hahaha

;-)p
EyA edamanhatiku berkata…
sori p eya xda bca..hehe tkut xdpat tdur mlm..smangat eya ne kcik so xbrane hehe
Izzaty Ishak berkata…
Ohoi tahniah la dah jadi penulis cerita seram. Ramai dah demand tuh, silalah buat sambungan ye. Sekian.
ciK LyndaWawa berkata…
haha..nak tunggu jugak kesudahannya..=]
khaifaiz berkata…
kami nak sambungannya
Unknown berkata…
nk2 nk sambung nya =D
nick dot anis berkata…
sambung plizzz
.drakula. berkata…
wow! kau semakin hebat menulis ....syabas2!
Cik TeN10 berkata…
haha.. naseb baik time TK publish entry tu gua busy.. ni dah tahu mmg takkan baca lah.. haha :p
Unknown berkata…
haha pmbuat citer seram diganggu.. adoii..
cm klaka jew...
ILA HonEyBuNNy berkata…
haha...tau pun.....malam tu tau dah TK buat entry tu....

saja xdatang terjah.yala...dah lewat kan..kang xboleh tido lak....hehe..

tu baca siang2....tau pun takoot...nak sambung lagi?komfom lagi seram ke..heheheh
Ct Aja berkata…
huhuhu...sila tulis sambungan nya pada waktu siang agar terjamin keselamatan...kikikiki
iem berkata…
dah lama xjenguk xjadi penulis cerpen pulak ke sekarang....

adoiii 2la niat nak tulis cite mengarut dah kena kacau..
huhu
ciK LyndaWawa berkata…
entry yang atas tak boleh nak komen erk...
Ceiler Mun berkata…
ok.. gua tertinggal untuk baca entry tu.. hahahha!!~
~Sal Ismail~ berkata…
kwn baik kambeng kot ko..sambung cik Dill sakat~ kehkeh

et..mestila kene sambung..frust ngn die nye ending.. =p

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...