2011/03/23

Awet Muda...

Asal aku jumpa orang jea...
Terutama orang orang yang baru kenal...
Orang mula meneka dan menilai aku...

Mula la meneka umur aku...
Mula la mempersoalkan status aku...

Ahh... Persetankan semua tu...
Memang aku mengamalkan AWET TUA...

Tu yang yang nampak tua sebelum umur...
Orang cakap aku dah macam 35 tahun, padahal 27tahun pun tak masuk lagi...
Orang cakap aku dah ada anak 3, sebab apa... mungkin sebab perut dan pipi yang dah semakin maju kot...
Padahal, kahwin pun tak lagi!tetttt!!!

26 ulasan :

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...nak resepi awet tua...
kihkihkih....



diet la....mkn jus mate 7....
ultra 7 pun blh...

ehhh...gaban pun blh...hahaha...

khaifaiz berkata...

hahahha.. Awet tua? jeng jeng jeng..

kre matured la tu.. skang perempuan suka yg matured2.. memang hang market tinggi la ni..

P/S: Jom jogging

Eda berkata...

ahaks..=P

Surie berkata...

Awet tua?hoho~ sabo je la..
Kontra dgn surie ek?

G la join khai berjogging!confirm susut la benda2 yg maju ke dpn tu (",)

Fida Ghazi berkata...

perut bowoi mmg idaman gadis2 sekarang..

LiErOSe~QiEmi berkata...

ok la tu, janji ada yang sayang..hihihihh.. tak leh komen buruk2.. kena cakap elok2 dah sekarang.. takot kenan.. hik

Nasriq berkata...

mina: ai ada jual awet tua ni... murah sanagt... 45sen sekilo...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: cam tu kau jangan jogging... kita sama2 awet tua... sama2 market tinggi nanti...nak?

Nasriq berkata...

Eda: ha...u la tu yang selalu ngata cam tu...

Nasriq berkata...

Surie: kita berbeza... kita berbeza...

Nasriq berkata...

fida: huhu...makin kembang la pipi cam ni...

Nasriq berkata...

bunga: hahaha...tau tkut... terkenan dah..

Izzlorna berkata...

nampak matang & macho le cenggitu...ehehe...ooopss ;p

Nasriq berkata...

Oppppsss... no komen lorna....

zati embong berkata...

haha..kesian la kamu tkg karut!

org suh kahwin cepat2 xnk.cepat sebelum org pnggil kamu atuk.haha

sila jgn tembak jat!

Nasriq berkata...

Datuk? huhu ok gak tu... datuk nasriq....

norh berkata...

oh, muda lagi rupanya kamu ya.. :P

-[miracle]- berkata...

hahaha. :D
untung la ade petua awet tua. hebadd ouh ! :D

Piah Becok berkata...

awet tua ke awek tua? opssss, sentap.. jgn mara, nanti lagi awet tua.. xpe la, janji saham sentiasa tinggi xde drop menjunam. okeh?

Nasriq berkata...

Norh: perasan muda dan hati sentiasa muda! muahhaha...

Nasriq berkata...

Miracle: untuk penggemar coklat, tiada awet tua...

Nasriq berkata...

piah becok: tak sentap pun... kalau dapat awek tua pun ok gak... berpengalaman tu...muahaha...

Sham berkata...

tu tanda nak suh kawen cepat tu bro...hu huu...

Nasriq berkata...

huhu... no komen!

Mr iz berkata...

he he he.... ni kena cari awek muda kot...he he he... bkn awet muda...he he he

Nasriq berkata...

huhu... pucuk muda la iz...