2011/03/31

Lupa Letak Tajuk... :-)

Tenung screen...


1 minit.. Tenung screen laptop lama.. Dalammmmm...

....


....



....



5 minit berlalu... Masih la menenung screen... lagi dalammmmm.... tembus....

....


....

....

30 minit berlalu jua... Mata dah penat menenung... dalam sangat... dah tak tercapai akalku...

....

....

....

2 jam berlalu begitu sahaja... wuaaghghhhhh...
Otak beku hari ni...
Sia sia sahaja berfikir...
Idea terbang menerawang melayang layang jauh ntah ke mana....


Nota karut: dah mula rindukan semenanjung, makanan semenanjung, orang semenanjung... eh... tetttt!!! yeahhh... esok balik... tapi kenapa macam terbanyak barang pulok ni... beg aku terberanak ke???

Tengah terbayang durian batu pahat/muar/tangkak... ermmm... yummmyyy... tunggu... orang Johor dah rojer2, bos pun dah sound pepagi buta lagi... tengah lebat tunggu masa nak gahat jea... Fida, jom... Ni gred AAA punya durian... arrange kan pertengahan bulan 4...

20 ulasan :

norh berkata...

dah alang2 melencong tu, enjoy je la..

Lizzie Yasmin berkata...

org tak mkn durian pun boleh cair mcm buat promosi dah nie... huhuhu

TiKa LEh berkata...

dah musim ek kt jhr?best tu..

khaifaiz berkata...

ada niat nk sedekah kt aku tak?

azi nur berkata...

sekarg melambak org jual derian kan..memang geram...huhu sabo ye...tak lagi tu~

M a W a D D a H berkata...

siap main tenung lagi tu...hehehe...

rndu org semenanjung, rndu awek al tue...kannnnn...

Nasriq berkata...

hoho... norh... tiap2 minggu melencong jea... kalau duduk ofis tu baru maknanya, ngulo!

Nasriq berkata...

huhu... katak pink... lupa nak bagi amaran lak tadi... sendiri mau ingat la kalau dah cair tu...

Nasriq berkata...

ika leh: itulah yang telah dirojerkan oleh orang johor...

Nasriq berkata...

khaifaiz: aku ni pun orang yang sedekahkan... muhahhahaha...

Nasriq berkata...

azinur... yang berlambak tu durian biasa... ni yang gred AAA punya... yummmyyy...

Nasriq berkata...

mawaddah: :) huhu... no komen...

KUREKURE COMEL berkata...

yeyyy...yeyyy...tukang karut rindu awek dia...ooppsss....hehehe...

mcm tak biasa duk sana lama2....
padahal suke kan...kan...hihihi...

Cekodok berkata...

buah tangan jangan lupa.. itu yang penting skali.. takde buah tangan jangan balik...!!! hahaha

Nasriq berkata...

mina: memang nak kena sekeh budak ni...

bulan ni, 3/4 adalah hidup di sabah dan sarawak...

dah bosan... nak balik.... mak....

Nasriq berkata...

cekodok: buah tangan tu aku selalu jea bawak... tak pernah tinggal pun...

Fida Ghazi berkata...

doyan?

okeh..okeh..saya yg menurut perintah! yang penting.. saya nak yg kucing tido belaka! 2 guni... boles?

boles laaaaaaaaaa...

Nasriq berkata...

2 guni? gila pe...

zati embong berkata...

jat outstation pn asek jumpa durian je.hihi,tp x berhenti beli pun.huhu

tnggu bos ajak g makan durian kat kebun dia jela.

Nasriq berkata...

Jat: Ha!!! pe lagi... tak kan nak buat2 lupa jea kat kita ni... kita ni hantu tau... hantu durian...