2011/03/22

Terima Kasih...

Ucapan penghargaan dan ucapan setinggi tinggi pokok kelapa bali ini ditujukan kepada Mr x...
Kenapa bukan Mr Y?
Sebab Mr Y telah pening kepala banyak sangat kes salah laku yang duk kejar...

Orang tua kata, pokok takkan bergoyang kalau tak ada angin...
Tu orang tua yang kata, ni orang yang belum dan makin hampir nak tua pulok bermadah, tak ada angin pun pokok boleh bergoyang, tak caya tanya tarzan... mesti dia yang duk goyang pokok tu...

Melencong lagi... Nak tulis lain tertaip lain pulok...

Terima kasih kepada Mr X...
Sebab sudi meminjamkan alat kamu kepada aku...
Lepas ni, tak payah la aku nak susah susah lagi...
Terima kasih untuk alat itu...



Mesin Mengemas Baju Untuk Outstation!!!


Memang berguna sangat! Mr X a.k.a Doraemon! Arigatogozaimastaktertelankatak...
Tengah berkira kira ni, ingat nak beli sebiji rumah dekat sana la...
Dah selang seminggu asyik ke sana jea...
Rumah dekat KL nni dah macam hotel dah..
Check in jumaat check out isnin... haihhh,..

Nota kaki: Outstation di Sandakan, Lahad Datu, Semporna dan Tawau... 23Mac - 1April...
p/s: Mina dan Jat: terjawab sudah kes kehilangan tukang karut sebentar tadi! Seru la nama ai lagi...datang dalam mimpi kang, baru tau...huhu...

10 ulasan :

zati embong berkata...

kuangkuangkuang

lipat baju rupenya.org lima 5 min,dia lipat sejam.mana x ilang!hahaha

Nasriq berkata...

huhu...jat, ni nak pergi 10 hari la... kalau 5 minit.... erm.... tak cukup la...

khaifaiz berkata...

nsb bek check in ngan check out.. kalau check met tu yg parah tu.. hahaha

P/S: selamat beroutstation.. Kawen la bro..

Nasriq berkata...

muahaha... yang last tu tak boleh tahan tu... tang kawen tu...

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...patut la....ala...lain kali lpas outsttn....tak payah kemas...



senang dikemudian hari...hahaha...

Nasriq berkata...

abis tu tak payah basuh la ek mina?


confirm bau belacan!

Fida Ghazi berkata...

Cik Hadis *opsss tecakap* harus besedia fizikal & mental la pasni..asik2 kene tinggal..asik2 kene tinggal..pastu balik laki makin cabi makan macam2 kat kepulauan borneo sane...cehhh!

Mr iz berkata...

he he he... jgn lupa bawa baju hujan sekali... he he he......

Nasriq berkata...

Fida kalau komen, memang tepat kena hidung dan tak boleh nak serang balas dah!

Nasriq berkata...

Iz: huhu... kena bawak ke? kalau hujan duduk jea dekat hotel!