2011/03/30

Ops Gempur...

Operasi pembersihan besar besaran telah pun dilakukan...
Semua anasir-anasis jahat telah cuba dihapuskan...

Ternakan yang dijangkiti telah pun dikuarantin...
Tak tahu mana asal usulnya...

Virus ke malware ke menatang apa ntah...
Mengapakah kau memilih blog yang tak seberapa nak ada ni...
Semuanya mengarut sahaja disini...
Hanya mengarut semata mata...
Dan orang orang yang datang disini pun turut sama mengarut...

Nota karut: Jika masih ada lagi anasir anasir a.k.a virus @ malware @ apa sahaja menatang tak berfaedah tu... sila maklumkan...
Ops Gerak Gempur Tahap Gaban pulak akan dilancarkan!

28 ulasan :

KUREKURE COMEL berkata...

ayookkk.....bila lama2...terus jd warning....

intan suraya berkata...

suda bersih ka??

Nasriq berkata...

mina... ok tak ni?

Nasriq berkata...

ntah la intan...

Shaherah berkata...

dh ok.. tak ade pape dh blaku ni.. ok jek.. tak de kuar merah2...

KUREKURE COMEL berkata...

haaaaaaaaaaaaaaaaa......dah okeii..
hehehe...smlm mina ckp..buat main2...hihihi...

aisyah ahmad berkata...

aisyah ahmad melaporkan bahawa beliau sudah bebas keluar masuk di sini tanpa disekat oleh imegresen haram.
SEKIAN.

;p

Nasriq berkata...

shaherah: tq... penat membasmi kuman2 ni...

Nasriq berkata...

mina: mana la aku tau... mina bagi tau cam tu jea...

aku dah check... asal usul malware tu dari blog chedet... tokoh idola sepanjang zamanku...

Nasriq berkata...

huhu... aisyah ahmad... laporan diterima over...

plankton berkata...

hah..neyh baru clear!! :)

Nasriq berkata...

huhu... selamat cek... abis semua kena selongkar tadi...

Aretikz berkata...

Uuh.. keselamatan terjamin.. satisfication guaranteed.. ahakz..

Entri Lelatest
Kenapa Asyik-Asyik Perempuan Yang Kena?

Nasriq berkata...

dijamin selamat dan sedap... eh... tetiba teringat coto makasar...

Mr iz berkata...

wah dah kena tangkap...he he he...camana ko tangkap tu... nak gak tau ni.... he he he.... line clear kot.. tak da pape belaku... saman ekor pun tak da...he he

khaifaiz berkata...

ko scan pkai ape ni.. syabas2

Nasriq berkata...

Iz: nak tau ke? kena menuntut bertapa di gua niah 6malam tanpa makan dan minum... nak?

Nasriq berkata...

khaifaiz: aku guna scan syabas untuk scan bil air tu la...

bunga berkata...

ok rojer n out..hahah..

Fida Ghazi berkata...

blog femes emes la katekannn...sentiasa menjadi sasaran..

lalink7 berkata...

wah besar-besaran punyaa niee..hehhee...ehh teringat lak my kaspersky dah nk habes luput tarikh..nak kne bli baru tkut bnda alah virus nie menyerangg..naya je

Nasriq berkata...

bunga: tak rojer lagi mana leh rojer out dah...

Nasriq berkata...

Fida: femes emes satu tan please... lapooooo...

Nasriq berkata...

lalink: kalau dah luput senang jea... guna kapaksuki lak ek... gerenti ok nye...

ishiko berkata...

amek spray, sembur malware2x.. maen jaoh2x..huhuu

Nasriq berkata...

:)


sembur la yea... cek tak kuasa...

zati embong berkata...

mcmana tetibe boleh kuar bnda 2?jat ada tebuka blog tkg karut masa malware serang 2.haha

Nasriq berkata...

ntah la... Ni dari blog CheDet la ni... blog dia yang kena serang habis semua kena...