2011/03/25

Jawapan Persoalan Mencabar...

"Kenapa macam ni?
Tak kacak bergaya la.."

"Kenapa gaya bergini...
nampak sangat la kebesarannya dan menonjol sangat..."

"Kenapa besar sangat ni...
Senang hati yea..."

"Wuaaaaa... makin maju dah sekarang...
Semakin maju ke hadapan..."

Satu jea jawapan untuk semua persoalan di atas...
Persoalan kenapa perut semakin maju ke depan dan semakin menonjol...

AKU DAH MAKIN TUA MENYEBABKAN HORMON ESTROGEN DAH MAKIN BERKURANGAN MENYEBABKAN KADAR METABOLISMA MENJADI RENDAH...

dah... jangan tanya lagi dah... Bunga oh Bunga Rosmaida.... Aminnnnn....

18 ulasan :

zati embong berkata...

aloh kesiannya.kalau kat ofis jat,lepak dgn lelaki2 drafmen,lepas makan mesti diorg men usap2 perut yg bncet 2.huhu

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe...blh join sama club dgn mat...hihihi....


sabar ye....anggap bisikan syaitan je tu...kihkihkih...

Surie berkata...

Oleh itu, mari bersenam!

p/s : hormon estrogen?adoila~

khaifaiz berkata...

xpe bro.. nanti beli bengkung.. boleh cover sikit.. hhehehe

Fida Ghazi berkata...

perut buncit macam tokey beras. pakai singlet pagoda pastu gulung2 sampai atas dada.. tapi kalo cabi yang buat..nampak macam mamak juai putu mayam..

eh.. ini penghinaan ke ape ni?

LiErOSe~QiEmi berkata...

ahahhaa.. tergelak bace kak fida punye statement hahahahaha..

mr cabi.. jgn laa amin kan... klu boboy yg kuar ok gak perut ke depan, kalu gegurl???

uuu.. kasihanilah ibu mandong ini.. hikhik..

norh berkata...

hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih..pegi la exercise..he he

Nasriq berkata...

Jat... Jat... Jat tak mau usap perut gak ke?huhuhu...

Nasriq berkata...

Mina: tak mau la... buat apa bisikan syaitan... baik dengar bisikan laut... eh... tetiba pulok...

Nasriq berkata...

huhu... surie.... salah ke kalau hormon estrogen tu? huhu... hamba ni memang jahil...

Nasriq berkata...

Bekung khaifaiz? erm... i rela lagi pakai korset... eh...

Nasriq berkata...

Erm... fida dah beri satu penghinaan... batal nak beli amplong 2 paket!

Nasriq berkata...

Bunga: aminnnnnn... amin..... semua yang baca ni pun jom sama2 aminnnn....

Nasriq berkata...

huhu... norh... yang banyak nya, berdalih jea... abis tu cam ne...

Eda berkata...

alasan je tu...diri sendiri yg liat nak exercise..tgk ai, makin lama makin kecik..huhu

Nasriq berkata...

yea la... u mmg slim melim...

bunga berkata...

hahaha..betul dah jawapan tu..hehe..

Nasriq berkata...

Huhu... kalau jawab spm, mesti dah dapat A1 kan bunga kan...