2011/03/31

Cenderamata Yang Tak Bermata...

"Cari cenderamata untuk perempuan lagi senang daripada cari cenderamata untuk lelaki"...
Betulkan aku kalau penyataan aku di atas bertentangan pendapat dengan korang...

Pening kepala aku memikirkan apa yang patut dijadikan hadiiah kali ini...
Dah la sesuka hati jea suruh orang berfikir nak jawab pantun...
Dah la cerewet lak tu...
Bukannya cari siapa yang betul, tapi nak cari siapa yang menjawab paling kreatif...

Mina dan yang lain2... Jawab contest sesuka hati lepas ni la, tapi hadiah bukan dari Sabah dan Sarawak lagi... Mungkin jarang dah datang sini sebab kerja di sini sudah habis... Setakat pemantauan jea...

Mr. Iz, dengan rendah hati dan tawaduknya, dengan ini secara rasmi walaupun dah umum dah sebelum ni, tapi nak umum jugak, dulik pe... secara rasminya, andalah pemilik baju yang di beli di sepilok, sandakan... tempat pemeliharaan orang utan... silalah email alamat anda berserta nama di mnasriq@gmail.com...



Nota karut: good night, wa'an, guten nacht, selamat malam... selamat melayari alam mimpi... jangan mimpi momok kerana momok selalu mengekori anda, sekian dari alam bunian...

22 ulasan :

M a W a D D a H berkata...

bestnya mr iz menang hadiah tue...

mina dapat apa?? hhehe

Nasriq berkata...

ala... tak sempat nak beli apa2 untuk mina... lain kali la... akan datang jugak ke sini... tapi bukan dalam waktu terdekat la...

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. berkata...

ala....


nak gak!!!


dapat selua pendek pon jadi lah!


hehehehe

KUREKURE COMEL berkata...

mr iz tembam laaaa....mana muat...bg kat mina laaa.....hahaha...


gurau je....

lepas ni mina nak hadiah dari langkawi...boleh?hehehe

Mr iz berkata...

eh eh dah kurus balik la cik mina...he he he... ari tu memang tembam.... maintain... ucapan terima kasih pada tukang karut...en nasriq.... he he he

ïêmå å¢klê§ berkata...

oo mina nk konker sorang erk hadiah...

khaifaiz berkata...

kali ni nk fight plak ngan mr Iz..

Nasriq berkata...

Fara: tau la Perlis banjir sekarang... tu yang nak seluar pendek tu kan kan... jaga2, ada buaya hanyut tu...

Nasriq berkata...

Mina: Langkawi? err... tengok la... ca tau2 jea mina ni...

Nasriq berkata...

Iz: kalau tak muat ada sehelai lagi... Size L...

Nasriq berkata...

Oema: Korang gaduh la sesama sendiri ek... Aku tak masuk campur...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: huhu... gaduh... jangatak gaduh... nak bertumbuk bergomol pun tak apa... lantak hangpa berdua la...

Eda berkata...

alamak...huhuhu

Fida Ghazi berkata...

baju i love sabah saya ade tak?

Nasriq berkata...

eda: alamak????

Nasriq berkata...

Fida: tak ada, semua tak ada... merajuk... ~~~

Cekodok berkata...

perghh.. tak ajak wa join... takde2.. gua nak jugak.. hahaha

zati embong berkata...

besarnya baju 2 tkg karut!muat x dgn ijat?

Nasriq berkata...

cekodok: lain kali la... ramai lagi yang waiting list ni...

Nasriq berkata...

jat: tu size L... untuk Iz size M... dah tanya awal2 dah... dah... dah... jangan tanya siapa punya yang L tu...

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. berkata...

puas dah men banjir~~~

weeeeeeee....

Nasriq berkata...

huhu... jangan main banjir sangat... nanti hanyut...