2011/03/26

Fantasi Mimpi Nakal

Fantasi Mimpi Nakal

wuaaaaaa....
Syok gila la malam tadi...
Bersuka ria di tepi pantai...
Ditemani gadis2 berbikini...

Ada yang berenang di lautan...
Aku sekadar bergolek golek berguling guling di pasir yang tulus mulus...
Seumur hidup tak pernah lagi jumpa pasir yang halusnya macam garam halus...
Seronoknya!!! Indah sungguh ciptaan Allah..

Kalau la kamu semua ada di sini kan bagus...
Boleh kita bersama sama berkongsi kegembiraan ini...

Berjalan menikmati udara segar pantai...
Menikmati malam, melihat bintang, bulan dan langit yang tak bertiang....
Berlari lari anak berkejaran...
Berguling guling....................

Tetiba...
Gedebuk!!!

Adei...
Patah hidung aku...
Nasib baik katil ni tak doubledecker...
Kalau tak, mau patah pinggang ni...

Nangka busuk jatuh katil daaaa....
2malam tidur katil besar, malam tadi pulok tidur katil bujang dan yang pelik tu bermimpikan berada di pulau Sipadan...
Adeiii... Teruk betul la...
Nasib tak mimpi kena kejar jerung...

20 ulasan :

khaifaiz berkata...

Mimpi ngan gadis berbikini tu.. hahaha.. tak menahan betul

Nasriq berkata...

muahahaha...tettttt!!! no komen khaifaiz...

intan.maisarah berkata...

huhuh
sakit tuu

Gimi berkata...

nasib tak mimpi kat gunung everest, kalau tak, sakit tu

tak pun masuk tandas, sah kena piak

norh berkata...

apasal nak mimpi2 pulak?..
pegi ja mana2 pantai yg ada pempuan bakai bikini..negara kita sekarang ni kan dan advance.. :P

Nasriq berkata...

Intan maisarah: mau nye tak sakit... nasib tak patah jea batang hidung ni...

Nasriq berkata...

Kalau dekat jamban, confirm la kencing malam punya....

Nasriq berkata...

Huhu...pedih kenyataan tu norh...

KUREKURE COMEL berkata...

perhhhh...mimpi basah ke.....hahaha...


kalau mimpi jumpe momok takpe lg...
ni mimpi jumpe pompuan pakai bikini...


adooii...kena cepat kawen ni...kahkahkah

Nasriq berkata...

Adei.... merah muka ni... malu ai tau mina.....

Eda berkata...

pegi mabul boleh nampak yg real punya..huhu

Nasriq berkata...

Tak apa la... tak ada duit nak kesana...

zati embong berkata...

jat ada idea best

angkat je tilam 2,letak atas lantai.jatuh pun xdelah tinggi sgt.haha

Nasriq berkata...

baik aku tidur bawah katil jea cam tu jat... tak kuasa nak angkat tilam yang berat ni...

TiKa LEh berkata...

pergh, mimpi xtahan tu..hahah

Nasriq berkata...

Tak tahan banyak makna ni...

zati embong berkata...

hahaha.bawah katil eh?bukan ats lantai?jangan katil 2 rntuh hempap org bawah katil dahla.haha

Surie berkata...

Adoila!bleh mimpi smp jatuh katil?

Ni mesti kes kempunan nak berholiday ni kan?

Klau mimpi kena kejar jerung, agak2 cmne ek?hehe~

Nasriq berkata...

Erm... Jat ni... Suka tau doakan yang tak elok...

merajuk lari dalam hutan la cam ni...

Nasriq berkata...

Huhu... Tak kempunan pun sebab hari2 adalah holiday...