2011/03/28

Berpuisi La Pulak...

penat sudah tercari cari...
cari sana tiada kutemui...
cari disini tak jua muncul...
hilang gelap, menanti terang...

cemburu... ya! aku cemburu...
mereka baru lagi mencari... kenapa mereka boleh temuinya...

mungkin patut aku kembali ke asal...
mengarut... mengarut dan terus mengarut...

kerana itu bukanlah niat asalku...
wang setinggi gunung pun akan habis...





nota karut: hati menjadi sakit sebab jelous selepas baca entry orang asyik dapat BE...
niat sekarang kena selalu diperbaharui supaya tak kejelasan mata duitan dan tak lari niat asal...

18 ulasan :

khaifaiz berkata...

btl tu.. niat kene btl2.. duit bkn segala-galanya.. Tp kalau dpt, anggap je sebagai bonus..

Cekodok berkata...

BE tu bukannya banyak sangat pon... kalo trafik tak mantap mcm kite2 ni... hehe.. gua punya member tak pernah dapat BE pon dah bape kali dah cashout... haha

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe....mina cool je....so cool....hihihi....

kerja dah mantop....tak yah pikir la tukang karut....


ni mina jeles...org tu sokmo pegi sabah sarawak tiap2 bln...

jeles ni..

Nasriq berkata...

Huhu... khaifaiz, jelous la orang lain dapat bonus...

Nasriq berkata...

cekodok: nak cashout mendenya... tak bergerak2 pung...

Nasriq berkata...

Ye la mina, lepas ni tak pergi sini lagi dah...

malas dah...

nak pergi terengganu jea nanti..

M a W a D D a H berkata...

skrg ni susah dah nuff nak bagi BE..huhu

Nasriq berkata...

jangan nak katakan BE... yang 25sen tu pun dah kedekut dah...

norh berkata...

takpe..doa2kanlah dimurahkan rezki selalu..InsyaAllah Dia Maha Mendengar.. :)

Nasriq berkata...

Norh: aminnnnnnn....

azi nur berkata...

kehkehkeh....tak lame g dpt le 2..sabaouuu...

Nasriq berkata...

Sabau dah terbakau ular melingkar atas pagau...

zati embong berkata...

nuffnang jat berkurun 75sen x gerak2.haha.xkan nk jeles gak kot?hahaha

Nasriq berkata...

huhu... jat... kita serupa...kita serupa...

Mr iz berkata...

ala rilek je... janji hati puas ... walaupun sebenarnye tak puas hati...he heh

Nasriq berkata...

huhu... nak buat cam ne...terima je la ek...

Fida Ghazi berkata...

tadi bos ckp.. "ye lah..si nasriq tu asik keluar je skang.. aku bawak orang lain lah"

maknenye pasni.. ko teperap je la kat opis..

sila besedia..

Nasriq berkata...

yes yes yes... sambil melompat kegembiraan...


tq bos kerana sangat memahami...
yes... nak duduk ofis memerap jea...