2011/03/21

Hahaha... Lawak Betul La...

Selama ni dia yang jadi raja... Raja segala raja termasuk sekali raja kapoor...
Raja fitnah...
Raja putar alam...
Raja kutuk serang peribadi orang...

hahaha... Lelaki Y berkata:

“Saya menafikan sekeras-kerasnya, ia berniat jahat dan fitnah, saya nafikan secara keras saya adalah individu dalam video tersebut."

sedutan Berita tadi, baik punya pusing..

Bila sekali taik burung kena tepat dekat batang hidung...
Macam2 pulok dia auta pusing sana pusing sini...

Yang satu pun tak selesai lagi...
Duk tangguh tangguh... Sampai pejam mata baru nak dapat keadilan kot...

apa la nak jadi dengan dunia sekarang...
Dia kata anu buruk, busuk, taik...
Anu kata, polan ni hangit, tengit, lemau!

Tak habis2... Yang patut dibela rakyat! Tak dibela pun!
Hari ni bawak 50 hinggit pergi pasar, tak de apa dah...
Habis gitu jea... Walaupun yang sebenarnya aku tak ke pasar pun... muahaha... tapi aku sangat memahami keadaan pasar sebab dari kecik lagi dah bergelumang dengan dengan pasar...

aku tengah risau ni...
Antara salah satu tanda kiamat dah dekat adalah fitnah berleluasa...
Seriau aku duk menung fikir... amalan tak cukup lagi, dosa makin banyak, kahwin pun tak lagi...opppsss... tettttttt!!!

16 ulasan :

zati embong berkata...

dah boleh kawen da 2 tkg karut.jgn tnggu lg.O.o serius nih!

Nasriq berkata...

:)

huhu...

jat, nak pinjam dalam tiga empat ribu... tak cukup lagi ni...

plankton berkata...

fitrah berleluasa???[ehehe..suke menegur typo orang ^_^]

fitnah...da jdi menan da skunk..klo tgk brite .. nk caye 80% pon xdapat la~

btw stuju statement pasar...skrg 50hengget cam gule2 je.. cepat gile abes..semua barang pon nk mahal!

Nasriq berkata...

ala...nampak aja!

-[miracle]- berkata...

wahhhaaa~ :D
kawen la skang. ape lagikk :P

Nasriq berkata...

Jom la kita kahwin sekarang...


:)

KUREKURE COMEL berkata...

ehhhh...fuyooooo...tukang karut....

terbaik lah.....baru ada pengisian...pehhhhh....


hari ni tak karut dah...kihkihkih...


kite bako...bako..ekkk....hehehe

Nasriq berkata...

huhu... tak boleh nak buat selalu... nanti tak reti nak mengarut dah!

Fida Ghazi berkata...

ahaha..tadi sambil lipat kain..gelak2 tengok drama buleting Utama tiwitigesuku..

Nasriq berkata...

huhu...gelak guling2 tak fida?


err...sok tolong booking hotel tuk ai sekali tau... nak teman bos larik...

Mr iz berkata...

tukang karut marah dah ...tu la buat apa nak fitnah.. malu sendiri je... katanya orang bijak... tapi.... nampak dah...aduyaiii... nasriq kena tu...cepat jangan tak cepat... nanti tak sempat.... he he h...

intan suraya berkata...

hehe.. kira hot news la tuh kn.. org dh bosan dgr benda yg sama tiap2 ari.. so wat kuar cite baru.. apela pulak nanti alasan inche peguam.. nk tggu adiknya mati pulak kot bru blh tgguh kes mhkamah...

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. berkata...

lah.. xkawen lg rupenye

Nasriq berkata...

Mr iz: huhu...nampak cam marah ke tu... huhu... baru bagi nasihat tu...belum nak marah lagi tu...

Nasriq berkata...

Intan: huhu.. lepas ni tunggu peguam tu mati kot baru boleh tangguh lama2... hahaha...

Nasriq berkata...

fara: ai ni muda lagi tau.... baru 27 tahun... muka jea dah tua... almaklumlah, awet tua...