2011/03/21

Madah Orang Tua Tua.

Madah Orang Tua Tua.

Entry kali ni, pendek sahaja...

"kalau bapak kencing berdiri, tentulah anak kencing berlari jogging, dah tentu tentu mestilah cucu pun kencing sambil berlari pecut"

"bapak ketam nak ajar anak ketam berjalan lurus, padahal bapak ketam pun jalannya senget!"

Tu orang tua bermadah...
Ni orang muda pulok nak berkata kata...



...




...




Ala... tadi ingat nak tulis apa...
Sekarang ni dah lost pulok!
Ni makan udang banyak sangat la ni...

16 ulasan :

zati embong berkata...

itulah dia..intro panjang berjela!smpai nak msuk isi dah lupa.ish2!

len kali buat peta minda!haha..~xde kena mengena~

Nasriq berkata...

isinya ada..tapi bila dah taip2...terlalu kontoversi... buat2 lupa dah...

Izzlorna berkata...

teringat zmn sekolah rendah...
otak udang ooo otak udang ;p
yer yer nk tau kesinambungan leh luper la pulok...

Nasriq berkata...

eh...lupa la nak komen pe tadi...

Mr iz berkata...

he he he... angin tak lepas kot... tu yang lupa tu...he he he... belari pecut tu...huaaahhhh.....

Piah Becok berkata...

muahahahaaaa... len kali kalu tanak kasi lupe kene la ajak saye makan udang tu same ye..

khaifaiz berkata...

huhu.. kene telan ngan angin kus kus ker.. adeyy

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha....mina tau....


nak sebut ke?hahahaha....
teeettttt!!!!....

intan suraya berkata...

sdpnye udang.. td pn makan udang td..

Fida Ghazi berkata...

nasib baik aku bukan udang..kalo tak..mmg aku saman si cabi ni.. siyuinkot!

Nasriq berkata...

Iz: tak boleh nak bayang la kencing sambil berlari pecut ni... huhu... berterabur...

Nasriq berkata...

Piah becok: jom ke sandakan esok untuk makan udang lagi...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: angin kuskus mai dah.. tu yang mengarut je ni...

Nasriq berkata...

Ha!! Pe dia mina? tetttt!!

Nasriq berkata...

intan: huhu... sedap ek udang? sedap lagi kuih udang kan...

Nasriq berkata...

Fida: cuinkot to... errr... dah booking hotel?